bu ışık sızmaları normal mi? monitör xioami 30 inç ve yanlış bilmiyorsam garantisi hala devam ediyor.

sanki ilk aldığımızda da vardı diye hatırlıyorum fakat bu kadar değildi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap