Diş hekimi macerasında bugün 2. seans. Dişimi kırmayı becermişim nasıl olduysa. Diş hekimi "Yediğin sert bir şeyden veya gece diş sıkıyorsan ondan olmuş olabilir." dedi. Gece diş sıkma var bende. Ondan olmuş olabilir diye düşünüyorum. Gece takmak için plak yaptıracağım kalan dişler de zarar görmesin diye. Kırık olan diş bugün çekilecek. Umarım çok ağrı olmaz 😔.

BeğenFavori PaylaşYorum yap