Bu lastiklerin değişmesi gerekir mi bu hasarlar için? Lastikçi yüzey hasarı bir şey olmaz altında bir sürü katman var dedi. Bir kaç kez 180 civarına çıktım. Ekspertiz söylememişti 1 ay üstünden geçti alalı yeni fark ediyorum. Lastikler bir tık kirliydi bende fark etmemişim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap