Bu lastiklerin değişmesi gerekir mi bu hasarlar için? Lastikçi yüzey hasarı bir şey olmaz altında bir sürü katman var dedi. Bir kaç kez 180 civarına çıktım. Ekspertiz söylememişti 1 ay üstünden geçti alalı yeni fark ediyorum. Lastikler bir tık kirliydi bende fark etmemişim.


Yüksek hızlı sürüş sonrasında lastikçiye teşekkürlerinizi sunarsınız
O zaman lastik masrafı çıktı. Çekiştirip baktı lastikçi ama kötü oldu o zaman.
Uzman değilim ama hasarlar çok tehlikeli yerde. Yanak bölgesi lastiğin en fazla baskıya maruz kaldığı yer. Ne olur ne olmaz değiştirmekte fayda var diye düşünüyorum.
Değiştir acilen. Bunun yaması tamiri de yok. Allah korusun yolda giderken balon olur patlar vs canınızdan eder.
Yanakta hasar tehlikeli duruyor
Can güvenliği için değişin derim. Diş derinliği nasıl, bildiğim kadarıyla 2mm altı değişim gerektirir. Ama derin çatlak tehlike. Ben binmezdim. Lastikci galiba başkasının hayatı konusunda çok bonkör.
Güvenlik konusunda tavsiye veremeyiz. Uzman olmadan tavsiye verenleri de hiç dinlemeyin.
Bu işin uzmanı kastikçi 'birşey olmaz' demiş, onu mu dinlemeli?
Bir filmi eleştirebilmek için yönetmen olmak gerekmez, ben de risk almamak gerek diyenlerrdenim.
@oniki Film seyirciyi ve başkalarını öldürebilecek bir filmse gerekir. Lastikçi uzman da demedim.
@distor Bu konuda (lastik), lastikçi uzman değil mi yani? Üstelik 'yenilemek lazım' dese hiç riske girmeden para da kazanabilecek konumda 🤔
Benim Almanca konuşmamı eleştirmek, 'sakın konuşma sen' demek için Alman Edebiyatı mezunu mu olmak lazım? (Konuşmama maruz kalan Almanların ölebileceğini göz önüne alınız) 😛
@oniki Lastikçi çok geniş bir kavram. Nasıl bir lastikçiye gittiğini bilemem. Her mahalle, sanayi lastikçi dolu. Markaların profesyonel çalışan merkezleri, ana bayileri vs var ise çevrede oraya güvenirsin. Uzman varsa oralarda vardır.
@distor hocam lastikçilerin yan yana dizildiği bir bölge var ankarada oraya gittim ismini bilmiyorum oranın. 24 saat açık oluyor o lastikçi
Canını seviyorsan değiştir.
Sizi sürüş esnasında yere bağlayan tek şey tekerler. Sadece sizi de değil sevdiklerinizi ve hiç tanımadığınız insanlarında hayatları sizin dört adet tekerinize bağlı bu riski ben olsam almazdım. 🙂
6k masraf çıktı o zaman 2 lastikte değişecek 🙁
Komple set değiştir daha sağlıklı olur.
https://www.n11.com/urun/kumho-20555-r16-91-h-ecowing-es31-yaz-lastigi-2025-65867001?magaza=starrotbalans
https://www.n11.com/urun/petlas-20555-r16-91h-imperium-pt515-yaz-lastigi-2026-117503621?magaza=fire-tire
Aklında olsun max 1 senelik lastiklerden al 2022 2023 falan sakın alma. Birde balansta jantına da baktırt, eğrilik yamukluk var mı ? lastikçi lastiği takar yamuksa da balans için ağırlıkları dizer ama janttaki sıkıntıyı çözmez. Süratte direksiyon titret konforu etkiler çekiş düşebilir vs. bu lastikler sana uygun fiyatına göre iyi sayılırlar.
@orcunfix Orcun abi titreşim hiç olmuyor ama komple değiştirmeden halletsem daha iyi olur lastikler çok yeni
Yaz geliyor al falken, ben yanaktan Petlas yarmıştım. 150-160 gidiyordum, molaya durdum bir baktım lastik inmiş biraz hava bastım pıss kaçırdı, farketmesem yolda takla attırırdı. Aynı 2. fotoğraftaki gibiydi.
Bu lastikler kaç yaşında?
2023/11 hocam yeni aslında : (
Kendi binsin.
Ben güvenmem, lastiğin iç dairesine çok yakın. Yere basa kısımlarındaki yarıklara bile şüphe ile bakar iken böyle yerlerdeki yarıklar çok sıkıntı. Sıfır lastik ise garantiden değiştiriniz bence...
çok sıkıntılı hayat meselesi değişmeli bence
bu gün bire-bir aynı soru ile ikinci karşılaşmam.
benim de aynısı başıma gelmişti çok araştırdım en doğru çözüm değiştirme yanakta meydana gelen sorunlar tamiri en zor, tehlikesi en yüksek dediler.
tamir ederim diyen de oldu ama o zaman da muayenede sorun çıkıyormuş. imakanınız varsa en kısa sürede değiştirin.
Hocam bende öyle biliyordum lastikçi öyle dediğinden vazgeçtim internetten alıcam. 🙁
Bir şey olur deriz, 5 sene binsen bir şey olmaz. Bir şey olmaz deriz, sabah yolda patlar. Belli olmaz yani.