@makemehigh2 Yani olaya neresinden baktığına bağlı 🙂 Evet duvara monte olacak. Ama arkasında duvar olsa ne olur ? Pencere olsa ne olur ? Önde yine aynı konsept. Artık klimamız da var. Pencereye ne gerek ? Yada duvar olmasa ne olur ? Matrix filminde kaşığı büken o çocuğun da dediği gibi, aslında bir kaşık yok 🙂
Olmaz mı? 23 cm 30 cm 36 cm alternatifleri var. Zeytin ile sucuklar üzerinde ekli geliyor. İstersen çıkarabiliyorsun. Kutusundan başka birşey çıkmıyor. Ama paket uygulamaları var çok güzel. Yanında içecek falan. 🙂
kolay gelsin abi.
Bizde İFA da sanıyoruz 🙂 kolay gelsin
Kolay galsin. İFA'ya var daha
Kolay Gelsin
Tertemiz olmuş 🙂
Adamsın
5'i ile 10'u arasında İFA
Jaluzi takıldığına göre duvarlar boyanmayacak. TS incelemelerini mavi arka planda mı izleyeceğiz artık 🙂
Çoktan boyandı 🙂 Beyaz yine. Fotoda öyle çıkmış.
Kolay Gelsin.
Abi yolcudur Abbas, bağlasan durmaz savını yıkma lütfen 🙂 bavul falan hazırla yav....
yeni ortama yeni seyler gerek diye düsünüyorum bir yerde 😀
Doğru da o zaman elin hareket edişini gösteremezsin:)
eski ofismi yoksa yenisindenmi görüntü
yardım lazımmı hocam boya badana yapılır baba mesleği nede olsa 🙂 bi katkımız olsun 🙂
Bu gün yeni ofise uğradığımda ilk gözüme çarpan şey bu oldu. Gayet mükemmel. Ve dedim ki takipçilerimiz yabancılık hissetmeyecek 🙂
@makemehigh2 Yani olaya neresinden baktığına bağlı 🙂 Evet duvara monte olacak. Ama arkasında duvar olsa ne olur ? Pencere olsa ne olur ? Önde yine aynı konsept. Artık klimamız da var. Pencereye ne gerek ? Yada duvar olmasa ne olur ? Matrix filminde kaşığı büken o çocuğun da dediği gibi, aslında bir kaşık yok 🙂
@x86 Jaluzi aynısı değil, ta kendisi. Bizzat sökülüp getirilmiş. 🙂 Herşey sizler için 🙂
murat abi temizlikte yaparmis oysss 😀 bir talip bulmali 😀
Olmaz mı? 23 cm 30 cm 36 cm alternatifleri var. Zeytin ile sucuklar üzerinde ekli geliyor. İstersen çıkarabiliyorsun. Kutusundan başka birşey çıkmıyor. Ama paket uygulamaları var çok güzel. Yanında içecek falan. 🙂
Kolay gelsin.
Eski ofis tamamen maddi nedenlerle mi terk edildi. Yoksa ısıtma soğutma vb. sebeplermi . Bi ara mobil klima inlemesi vardı ve ofisde kullanılıyordu.
Hepsinden biraz var. İki şirkete yetmeyecek hale gelmek üzereydi.
SkyPro ile aynı ofisi mi kullanıyorsunuz ?
Yeni çekimlerdeki odalar çok farklı olacak mı?
Abartı bir fark olmayacak
Kolaylıklar... Başarılar...
O lanet şey de ne zor temizlenir.
kolay gelsin 🙂 monoya selamlar 😀 ona da bir bez verin kutuları temizlesin içine girmeden 😀
bu tıp bir perdeyı nerden satın alabılırım . bilen var mı ?
iyiydi 🙂
hayırlı olsun, kolay gelsin 🙂
Kolay gele .. 🙂
Detaya girmiş 🙂
@gamsizm Eski perdemiz gelmiş, arkasında pencere de olacak mı?
kolay gelsin
Hepinize kolay gelsin..
Temizlik için ürün incelemesi gelir artık yakında 🙂
Yorulmayasın Murad bey
bu firmada başka adam yokmu be hep murat abi çalışıyor. Murat taşı Murat temizle.... yoksa teknoseyir'in kül kedisi Murat Abimi ?
kolay gelsin taşınma işi benimde başımda hayırlısı bakalım
Köpek sesinden kurtulduk herhalde 🙂
ömrümü yedi şu ahşap jaluzi 🙂 kolay gelsin zor iş 🙂
teızlık ımandandır kolay gele
Kolay gelsin, yeni ofis hayırlara vesile olsun.