Az önce Barış Ozkökün 750 ti incelemesini izledim site üzerinden,fikrimi yazmak istedim siteye giriş yaptım ama adamın şimdi esamesini bulamıyorum 🙂 Ne oluyooooorrrr 🙂
Edit: Buldum 🙂 ama bana ana sayfa üzerinden gözüken konuyu sayfayı yenilememe rağmen tekrar görmeyince kişi arayarak ve takibe ekleyerek buldum.
Buldum sağol.