Kimsenin çamura yattığı yok aksine ne düşünülüyorsa o yazılmış,böyle de olması gerekir zaten,ben yorumlarda da bir hakaret göremiyorum,bu kadar gerilmenin bir gereği yok,fikir beyan edilir ve tartışılır,yoksa herkes birbirine saçmalıyorsun desin bırakalım,"neredeyse hakarete varan laflar" tanımlaması da boştur,içini dolduramazsın çünkü "neredeyse" dir,sıkıntı yapmaya gerek yok herkes fikrini söylesin,sanırım bu TeknoSeyir için daha iyi olur.
🙂