Yağmurda 60km/h üstü hızlar tehlikeliymiş bugün onu anladım.

Önümdeki bmw araç su birikintisinde girip bariyerlere vurdu. Dikkatli olmak lazım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap