Tekrar Aşı Olur musunuz?
https://youtube.com/shorts/D1JaM_oC2Kw
Teknoseyir gündemi
#EA#note9pro#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#WhatsAppSon bir saat içinde 186 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

beni ilk sıraya yazabilirler
Ben olmamak için direnmiştim, fırsat verilseydi olmazdım. Hatta tek doz oldumu hatırlıyorum.
Her gün birisine pıhtı attığını duyuyorum.
Kesin aşıdan dolayıdır, Covid'in kendisinden olma ihtimali sıfır.
Yok öyle birşey. Cahillerin rektumdan salladığı yalanlar.
Zaten salgın hastalıklar berteraf edildiğinden beridir insanlar en çok kalp-damar hastalıklarından ölüyor. Aşının bir alakası yok. Varsa da ilk vurulduğunda yaparsa yapardı. Kaç sene sonra böyle bir etki göstermesi mümkün değil.
Ben de direnirdim ki uzun süre direndim. Olmak zorunda kalsaydım, mRNA seçmeyeceğim kesin ama.
2. Dozdan sonra bırakmak zorunda kaldım.
Ben 3 doz oldum ama şimdiki aklımla olmazdım. O kadar aşı oldum yine 4 5 defa covid oldum.
olmam
https://x.com/ferg1923/status/2000950344671748327
Linkte yazanlar yalan. https://investors.biontech.de/news-releases/news-release-details/pfizer-and-biontech-sign-agreement-additional-supply-turkey-60/
@onimarsynn eee neden bu öc lulıgu
Olurdum.
Gelecek çok karanlık sanırım.
Covid ötürü kalıcı hasara bağlı hastalık oranı daha yüksek olduğu için aşı olurdum.
Bunu tartışanlar aşı olmasın bence, çip mip ne gerek var
Aşısızlar her yerden afaroz edilmişti o zamanlar.
@makineci her yerde ve her şeyde olduğu gibi burada da denetim leş olduğu için kaçan kaçtı, kimseye de bir şey olmadı.