sırf şu organizer işi için bile alınır bu 3d yazıcı
yıllardır sağda solda sürünen kişisel bakım ürünlerimi bir araya topladı.
#DDDyazıcı #organizer


sırf şu organizer işi için bile alınır bu 3d yazıcı
yıllardır sağda solda sürünen kişisel bakım ürünlerimi bir araya topladı.
#DDDyazıcı #organizer


Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://filamentdepom.com/filament/fonksiyonel-pla/sicakliga-dayanikli-pla-ht-pla
Bununla baya bi yerde kullanılır. Özellikle gf olanlar baya sağlam ama aşındırıcı özelliği varmış
Biz parayı basıp kaliteli ahşap malzemeden alıyoruz😎
valla bilmiyorum şimdi ne derece kaliteli oluyor ama ahşap fikri bana pek mantıklı gelmiyor bu tür işler için. hem maaliyet hem fonksiyonellik açısından yani.
@benvaryaben ahşap filamentte var 🙂
@christian-bale evet katkılı filamentler var da bence gerek yok 🙂
Maliyeti ne kadar şöyle bir şeyin?
250gr flament gitmiş.600lira/kg desek 150 lira. hadi bilemedin 200 lira.
@benvaryaben yaktığı elektrikte var.
@makineci o bişey değil 5 lira bile yakmaz plada
diş fırçaları birbirine temas ediyor 👀
Hepsi benim 😁 fırça fetişim var da biraz 💀
Hazırı bulunan şeylerin baskısını almak hiç mantıklı olmuyor.
Hazırını bul bakalım bulabiliyorsan 😁
@benvaryaben https://www.trendyol.com/genel-markalar/handy-mate-masaustu-kalemlik-organizer-kutulu-ve-montajli-urun-p-75436607
Bu sizinkinden daha kullanışlı, daha sağlam duruyor. Neyle bastınız? PLA su ile temasda uzun süreli kullanımda sorun çıkartmaz mı PLA ise tabi?
@ufkabakan allasen sence bu linkteki ile benim yaptığım aynı mı 😀
benimki son derece minimalist son derece kişisel olarak tasarlanmış bir ürün. bu linkteki de hangi amaca hizmet ettiği belli bile olmayan kocaman yer kaplayan bir ucube 🙂
PLA ile bastım sürekli su ile temas etmeyeceği için hiç bir sorun olmaz. aynı ürünü elimde bulunan PETG ile de basabilirdim ama gerek görmedim.
@benvaryaben "aynı mı?" Değil kabul ediyorum. 3D Yazıcının esnekliği ile istersen "nah" çeken figürlü organizer bile basarsın. Aslın da iyi fikir, yandan yumruk yapılmış el, avuç kısmı boş olur orayı kullanırız, önden de nah çeken parmak ve el figürü olur. Orijinal tasarım olduğu içinde başkası da satamaz.
Hemen girelim bu işe 😀