eveet. ilk trafik cezamı yedim hayırlı olsun. 4500tl hız cezası 😀

şimci bunu nasıl öderiz. e devletten ödeme yeri bulamadım. banka uygulaması da yok böyle bir ceza diyor.

bu arada cezayı sabah yedim aynı gün geliyormuş. maşallah sistem çok hızlı çalışıyor. mail geldi hemen :D. böylece sistemi test etmiş oldum. sabah işten çıkmışım yollar boş hafta sonu diye eve erken geleyim dedim. normal zamanda hız yapamıyorum zaten trafikten diye hafta sonu koymuşlar radarı valla güzel taktik...

neyse bu da böyle bir ceza anımdır. bu ay sigorta kasko ceza ve telefon parası derken güzel içeriye girdim. kapitalizm...

BeğenFavori PaylaşYorum yap