eveet. ilk trafik cezamı yedim hayırlı olsun. 4500tl hız cezası 😀
şimci bunu nasıl öderiz. e devletten ödeme yeri bulamadım. banka uygulaması da yok böyle bir ceza diyor.
bu arada cezayı sabah yedim aynı gün geliyormuş. maşallah sistem çok hızlı çalışıyor. mail geldi hemen :D. böylece sistemi test etmiş oldum. sabah işten çıkmışım yollar boş hafta sonu diye eve erken geleyim dedim. normal zamanda hız yapamıyorum zaten trafikten diye hafta sonu koymuşlar radarı valla güzel taktik...
neyse bu da böyle bir ceza anımdır. bu ay sigorta kasko ceza ve telefon parası derken güzel içeriye girdim. kapitalizm...
Erken ödemede az ödersin gibi
Geçmiş olsun, %25 erken ödeme indirimiyle dijital vergi dairesinden beyanlı ödeme kısmından ödeyebilirsin
https://dijital.gib.gov.tr/hizliOdemeler/MTVTPCOdeme
%25 indirim oluyor erken ödersen. Bankadan ödeniyor pazartesi sisteme düşer belki. Bana 1-2 ay önce geldi 900 lira 600 küsür olarak ödemiştim işcepten.
Eve tebligat gelmeden ceza ödeme süren başlamıyor, tebligat gelene kadarda ödeme sistemlerinde cezan yok gözükebiliyor.
ne zaman gelir tebligat.
@benvaryaben bir haftayı bulabilir.
İlk trafik cezamı çakarlıya yol vermedim diye yedim, mahkeme beni haklı buldu, 3 ay olacak ödenmedi. 3 aydan sonra devleti faize bağlayacağım.
Eve kağıt gelmeden ödemek mantıklı değil, benim muhtara gelmiş 3 gün sonra arayıp öğrendim.
toplumda hiyerarşiye dayalı hiç bir uygulama insan haklarıyla bağdaşamaz. işte bu yüzden komunizm.
yarım saat sonra Aday Sürücü olmaktan kurtuluyorum, peki bu 2 yılda ne kadar araba sürdüm ? 0 🙂
ben ehliyeti aldıktan 8 yıl sonra araba sürdüm 😂
2026da ehliyeti yenilemem gerekecek.
Benim maasin bir kismi cikti...😄😄
Gov.tr'ye düşer, detayına bakıp (makbuz no vb) banka üzerinden ödeyebilirsiniz.
GİB den e tebligatı açın. Muhtarla vs uğraşmadan edevlete ve gib tebligat ve ceza otomatik düşer. Cezayıda PDF olarak hemen görebilirsiniz. Posta gelmez artık bunun için.