Arkadaşlar 2 adaptör arasında kalsaydınız tercihiniz hangisi olurdu.Sizce batarya sağlığı için hangisi daha iyi ve verimlidir.


Arkadaşlar 2 adaptör arasında kalsaydınız tercihiniz hangisi olurdu.Sizce batarya sağlığı için hangisi daha iyi ve verimlidir.


Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ben soldakini alırdım orijinal kablo çok önemli adaptör de düzgünse parana göresini al
@gio Samsungun kutu içinde çıkan kablosunu kullanıyorum. Neden soldakini tercih ederdiniz. Anker daha kaliteli bir marka diye bir algı var sanırım nedense öyle aklımda kalmış.
@mehmetusta çift çıkışı olduğu için. kendi adaptörümde bir adet type a bir adet type c var çok rahatlatıyor
@gio Aynen o yönden artısı var.
Anker alırım, 5 yıl garanti yazıyor.
Marka olarak Anker bu konuda Spigen'den iyidir diye düşünüyorum.
HB'den spigen almam, bir defa aldım, orijinal çıkmadı, cızır cızır ses çıkarıyor.
@sqn Spigenin de mi çakmasını yapmışlar. Gerçekten söyleyecek söz bulamıyorum.
@mehmetusta 6-7 yıl olmuştur, bugün zaten yapılıyor 🙂
Anker Anker Anker 🙂 Ben bir Anker fanboyuyum 😀 Tek fanboy olduğum teknolojik ürün
@s1234 Ben daha önce Anker almadım ama daha iyi bir marka gibi görünüyor.
@mehmetusta hocam ben ne aldıysam memnun kaldım ama Amazon'dan son aldığım kabloda olumsuz yorumlara şahit oldum. Yine de iyice araştırıp alın derim.
@s1234 Anker 313 için yorumlar çok iyi. Memnun kalırım diye düşünüyorum.
Anker.
Sol
sol
Soldakinden nasıl bir stok varsa sürekli indirim yapıyorlar eritemediler. 299du bi süre. 320lerde takıldı. En çok 350den sattılar ama.
@nakah Aynen 299da baya bir sürede kalmıştı
Çakma olma durumu var mı acaba
@mehmetusta 299 a 35wat olanını satmış olmasınlar ben Hiç görmedim o fiyata 45 liğini
@flagbearer bu arada az önce bir tane daha aldım.
@flagbearer 45w olandı.
Ss aldım şimdi.
@flagbearer Hangisinden aldınız
Spigen mi?
@mehmetusta evet spigen ne zaman verdiler 300e hiç denk gelemedim
@flagbearer Kasım diyor ama geçen ayda gördüm diye hatırlıyorum
@flagbearer 349'du fiyatı, 50 lira da SPIGEN50 kodu girince veriyordu.
@mehmetusta bu hangi indirim grubu
@flagbearer Enes ÖZEN' in
https://t.me/enesozen
İkisinden de almışım 🙂
@saliherk Kararsız kalıpta mı 🙂
@mehmetusta Yok indirime girmişlerdi. Önce birini aldım sonra baktım öbürü de güzel onu da aldım.
Hemen hemen aynı. İkisi de güzel.
soldaki markadan dolayı sağdakini seçerim.
Batarya sağlığıyla adaptörün bir bağlantısı yok yalnız.
@leventp Levent Abi Çakma yada kalitesiz şarj aletleri bataryaya zarar veriyor diye duymuştum. Öyle bir şey yok mu?