Yerli esnaf fırsatçılığı diye bir şey var. İş ahlakımız yerlerde.
...... ......... (Küfür)
https://twitter.com/hakki_alkan/status/1694059103226605894
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aynı satıcı olup olmadığına dikkat etmiştir umarım
Sanmıyorum 😂
Konuşmuş işte.
Ekran temizleme zımbırtısı bilgisayarcılarda eskiden çok olurdu şimdi yok. Bittiğinde yolum düşerse vatandan filan alıyordum ama yokluğu artık dert değil, zira kolonya aynı işi görüyor. Bunun yanına fiberoptik karbon nano pro bezi de temizlik seti adı altında zorla satıyorlar. Ona da uyuz olduğum için almayı bıraktım. Fısfıs tüpünü ver gideyim istemiyorum arkadaş bezini fırçasını filan.
Ahlakı Hakkı'dan öğrenecek değiliz. İlk taşı en az Hakkı olanınız atsın!
Güzel tabir. Sağda solda kullanırım ben bunu 😄
camsil tortu bırakıyor. Güçlü bir kimyasal olduğu için uzun vadeli kullanımda ekranı aşındırabilir. Kolonyadan şaşmamak lâzım.
Dirsek spora bak sen ahlak bekçisi kesilmiş. 😀
fazla tevazunun sonu hakkı dan nasihat dinlemektir
Bu pazaryeri satıcılarında hiç şaşmayan hitap şekli "efendim".
Bi bunlara birde bankacıların "ilgileniyor olacağım, kontrol ediyor olacağım" cümlelerine uyuz oluyorum. Dümdüz söylesene kontrol ediyorum diye.
Kendisine komisyon vermediği için kızmıştır Hakkı.
Kolonya en temizi alkol yağ ve kiri gidermede tek madde bence.
Twitter'da engellemiş 😀
Satıcının mağazası burası. Sprey satmıyor. Büyük ihtimalle bu satıcıda bitti başka satıcılara geçti Hakkı da kendisinin aldığı satıcıya sallamaya başladı
https://www.hepsiburada.com/magaza/teknomarket-ugu