@s1234 Sıcak havalarda giderken sorun olmuyor hava almaları için ufak ufak fermuarlı yerler oluyor mesela montlarda ama trafikte kaldıysanız bir sürü araba içinde egzoz gazları bir yerden, kendi motorunuzun sıcaklığı bir yerden, hava sıcaklığı asfalttan sekip oda bir yerden vuruyor gerçekten çok bunaltıcı. Durmadığınız sürece problem yok, en az şöyle 20-30 km/sa hızlarla seyrederseniz estiği için serin oluyor yazın bile. 🙂
ho
hayırlı olsun, kazasız belasız bin. zafer akçay'ın youtube kanalını öneririm, biliyorsundur belki.
https://www.youtube.com/c/ZaferAKCAY
Hayırlı olsun
Fıstıklı olsun.
Egitim onemli. Aramiza hosgeldin.
Her motorcu düşmeyi tadacaktır emre beye hayırlı olsun
Elbette düşecekler ama platin ve dikiş işleri olmazsa şanslı.
Motoru almadım henüz eğitim için de sadece kask alın kalanları biz vereceğiz dediler.
Çoğu motorcu zaten polis ceza kesmesin diye. Kafasının içinde hareket eden hiç bir koruyuculugu kalmamış kaskı kullanıyor hocam 🙂
Bende motor ehliyeti var. Hayımda 5 gün motor sürdüm onun da 4 günü sürücü kursundaydı. Beşinci günü de ehliyeti aldım. 🤷♂️
Motordan daha hızlı koşan bir at olarak sana yakışmaz zaten 😀
@arandur hepsinden daha hızlı yokuş inen bisiklet var
@orcun sıcak havalarda o elbiseler insanı pişirmiyor mu hocam. Hep merak etmişimdir.
@s1234 çok aşırı ısı farkı olmuyor. Motordan inince genelde çıkarıyordum.
@s1234 Sıcak havalarda giderken sorun olmuyor hava almaları için ufak ufak fermuarlı yerler oluyor mesela montlarda ama trafikte kaldıysanız bir sürü araba içinde egzoz gazları bir yerden, kendi motorunuzun sıcaklığı bir yerden, hava sıcaklığı asfalttan sekip oda bir yerden vuruyor gerçekten çok bunaltıcı. Durmadığınız sürece problem yok, en az şöyle 20-30 km/sa hızlarla seyrederseniz estiği için serin oluyor yazın bile. 🙂
İlk kazanız az hasarlı olur umarım. Hayırlı olsun.
oo gerçekten iyiymiş. Teşekkürler 🙂
Oooo aleme hos geldin.
Tavsiye: her zaman tam koruma ve kurallara uyarak sur
Motor isi sakaya gelmez