Hepsiburada, Premium hizmetiyle Amazon Prime'a rakip olmaya hazırlanıyor. Servis ayda 10 liraya şu ayrıcalıkları sunuyor;
- Kargo bedava
- %3 Hepsipapel iade
- Ücretsiz BluTV
- Ücretsiz mobilya montajı
- Ücretsiz kapıda iade
- Çağrı merkezinde öncelik

Rekabet güzel şeydir 👍
Amazon geldi ülkedeki bütün servisleri adam etti valla helal olsun
BluTv de neler var, onun için alınır mı?
Blu tv ilginçmiş. Yüksek fiyattan Blu tv üyesi olanlar enayi hissetmeyecek mi? 😀 veya kendi sitesinden nasıl üyelik satacak artık?
Bu arada hb’ye girdim böyle bir ürün yok. Bu ürün yayından kaldırılmıştır diyor.
https://www.hepsiburada.com/hepsiburada-premium-p-HBCV00002EQIOZ
@umtk Bu ürün şu an satılmamaktadır diyor. Aşağıda yorumlar var ama. Birkaç kişiye satıp kapatmışlar mı anlamadım.
@cyber-man Sorulunca bir hata nedeniyle satışa çıktığını duyurusu yapıldığında hizmetin aktif olacağı söylenmiş.
Hepsiburada'dan alışveriş yapıyor olsaydım alırdım belki ama senede 1-2 şey alıyorum sadece. Değmez.
Blu tv için bile alınır ya. 10 lira bi kutu kola parası dursun kenarda.
Eğer bir değişiklik olmazsa Hepsiburada Premium hizmetinden bir kere yararlanmış olsanız dahi bir yıllık BluTV üyeliği tanımlanıyor.
https://teknoseyir.com/durum/1548152
Bence bu işte bir hata var. 10 TL ye bir yıllık Blue TV mi olurmuş.
Blu tv ve %3 iade güzelmiş. Bir iki ürün alsan parasını çıkarır zaten. Rekabetin ne kadar iyi bir şey olduğunu görüyoruz.
%3'ü kazanırken üst, harcarken alt limit olur büyük ihtimalle. Yine de iyi ama.
çağrı merkezinde öncelik yazmış ,yani HB den mal alan normal adama yürü git mi diyecek acaba !
Amazon güzel ama sattığı ürün gamı günden güne ufalıyor ,işe yarar bişey bulmak giderek imkansızlaşıyor.
bluetv de film yokki tırt.
@krycek yerli içerik yok ki 2 tane dizi çekmişler bitti.
Amazon sağolsun Hepsiburada'nın standartlarını bayağı geliştirmesini sağladı. Blutv için alırım.
Bildiğin prime I kopyalamışlar ve iyi de olmuş. Lazım olan kullanır.
Netflix iptal edip aynı paraya disney plus, prime ve blue tv alabilirsiniz mesela
Artık yıllık BluTv almam, bu hizmetten devamke.
depo ücretleri pahalı HB nin yarışması zor. artı depo sistemleri öyle dandik ki barkod bile üretip veremiyor manuel uğraşıyorsun. satıcı panellerinin baya bi ekmek yemesi lazım. çok saçma bir yapısı var gören bilir...
Kapalı üyelik kim bilir ne zaman başlar