Gömlek giymeyi hiç sevmeyen var mı benim gibi 😀
En kötü polo yaka tisort giyerim.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
hiç gömleğim yok.
gömlek candır
Ben gömlek severim ve giyerim ama uzun kollu tercih ediyorum. Kısa kollulara ısınamadım 🙂
yazın şort ve tişösrtten başka hiç bir şey giymem.
boxer? 💩
@makineci yok ya, bildiğin şort işte. hummel, nike, salı pazarı vs.
Gömlek sevmediğim gibi gömleğim bile yok. 😀
Aksine tam bir gömlek fanboyuyum.😅(Hepsi uzun kol)
Ama tişörtte severim.
En son gomlegi lisede giymiştim düşün o kadar sevmiyorum🙂
gömlek 4eva
Gömlek giymeyi seviyorum, t-shirt yerine düz kesim gömlek giyerim hep.
Markete giderken bile gömlek giyerim 😃
Gömlek iyi de takım elbise işkence.
Mafya üyeleri bile takım elbiseyi bırakalı yıllar oldu 😀
Gömleği seviyorum ve sadece erkeklere değil kadınların çoğuna da yakıştığını düşünüyorum, ama klasik yakalı gömlekler rahat değil. Hakim yaka gömlekler nispeten rahat. Boğaza çıktıkça 2 düğmeyi falan açık bırakıyorum, kolları da genelde katlarım. O şekilde rahat oluyor. Ama terletmesine çözüm bulamıyorum, kumaştan bağımsız, hızlı hareket eden ve terleyen biriyim.
Gömlek severim ve giyerim 🙂 Polo yaka tişört de giyerim onlar da güzel oluyor baya
Ne bulursa onu giyen ben 😥
Hep gömlek giyerim ama ütülemek sıkmaya başladı