Bütün sorun Türkiye siyasetinin bal tutan parmağını yalar sistemi üzerinden ilerlemesi. Sen bunun üstüne bir de balcı olan adamı bal sektörünün başına getirince geçmiş olsun. Bu kararın sebebi belli Kültür ve Turizm Bakanlığı bile TL'nin döviz karşısında güçlenmeyeceğine inanmış ki erken rezervasyonlarda yapılan TL ödemelerinde kendini korumak istiyor.
yabancı acenta ile almamızın önünü açacaklarsa sorun yok ama onu engellmeye devam. Yabancı acentadan almamıza izin verseler yarı fiyatına kalırız. turuncu sitede tartışıldı bunlar yıllar önce.
Geçen yıl sezon öncesi döviz iyice arttığında yasa çıkartıp döviz ile fiyat veremezsiniz diyorlardı.
Değişen pek bir şey olmamıştı. Bütün hesaplar döviz üzerinden gidiyor çünkü.
Kendi ülkemde döviz ile iş yapmam diyenler içinde nerede yaşadıklarını bir kontrol etsinler. Türkiye'de fiyatlar anlık değişiyor. Böyle bir ortamda zarar eder işletme. 1 yıl öncesinde alınan 1000 dolar ile şimdiki 1000 dolar bir yabancı için halen aynı değerde.
Türk lirasının değerini koruma kanunu gereğince malınızı dövizle kiraya veremiyorsunuz yerli vatandaşa ama nedense oteliceler verebiliyor içerde dayıları var herhalde
Oteller zinciri olan adamı Kültür ve Turizm Bakanı yaparsan olacağı bu.
önceden de işi bilmeyen bakan oluyor diye söyleniyorduk.
hastaneler zinciri olanda sağlık bakanı
@mhmmdy isten anlamasi icin otel sahibi olmasina gerek yok.
@suicide öyle bir şey söylemedim
@mhmmdy hem isten anlayıp hem de otel sahibi olmama ihtimali olduğuna gore ikisine de soylenebiliriz.
@suicide evet söylenebilirsiniz.
Bütün sorun Türkiye siyasetinin bal tutan parmağını yalar sistemi üzerinden ilerlemesi. Sen bunun üstüne bir de balcı olan adamı bal sektörünün başına getirince geçmiş olsun. Bu kararın sebebi belli Kültür ve Turizm Bakanlığı bile TL'nin döviz karşısında güçlenmeyeceğine inanmış ki erken rezervasyonlarda yapılan TL ödemelerinde kendini korumak istiyor.
@berrram daha iyi ye şuanki döviz düşmesinin kalıcı olmayacağı buradan belli.ağızları ile itiraf edemediklerini böyle ediyorlar.
yabancı acenta ile almamızın önünü açacaklarsa sorun yok ama onu engellmeye devam. Yabancı acentadan almamıza izin verseler yarı fiyatına kalırız. turuncu sitede tartışıldı bunlar yıllar önce.
Kendi ülkemde başkalarının para birimi ile konaklamak ,
Ben bu ucube yeni Türkiye yı sevmedim arkadaş
Kemal Sunal'ın Kiracı filminde (yanlış hatırlamıyorsam) dolarla kira isteyen amca vardı. Artık pansiyon işleten amca da dolar ister yerliden :d
E daha bugün haber gördüm ben enerji sektöründe verilen bazı garantiler dolardan Türk lirasına çevirildi diye haberlerde gözümüze sokuyorlardı.
Ajda Pekkan cevapladı onu 😉
https://m.youtube.com/watch?v=8MfmusmM3gI
Geçen yıl sezon öncesi döviz iyice arttığında yasa çıkartıp döviz ile fiyat veremezsiniz diyorlardı.
Değişen pek bir şey olmamıştı. Bütün hesaplar döviz üzerinden gidiyor çünkü.
Kendi ülkemde döviz ile iş yapmam diyenler içinde nerede yaşadıklarını bir kontrol etsinler. Türkiye'de fiyatlar anlık değişiyor. Böyle bir ortamda zarar eder işletme. 1 yıl öncesinde alınan 1000 dolar ile şimdiki 1000 dolar bir yabancı için halen aynı değerde.
Zaten bu tip önlemlerden bir cacık olmaz, fiyat neyse odur.
Ne bekli10 🙂 🙂
Her şey dövizle olsun. En azından çıktımı hak ettiği çıkar indimi hak ettiği kadar iner. Döviz çıkarken kepçeyle koyup düşerken kaşıkla indiriyorlar.
eskiden öyleydi o gün döviz düşünce ben bilgisayar parçası alırdım ,liste fiyatları hep usdydi.
Türk lirasının değerini koruma kanunu gereğince malınızı dövizle kiraya veremiyorsunuz yerli vatandaşa ama nedense oteliceler verebiliyor içerde dayıları var herhalde