Ipad bir şeyler üretmek, çizim ve not tutmak için mükemmel bir cihaz. Ama bence Film, video, dizi tüketimi için pek iyi değil. Burada da Ipad'i bir şeyler üretmek için iyi kılan kareye daha yakın en-boy oranı dezavantaj yaratıyor. Daha büyük ekranınızı daha küçük olarak kullanabiliyorsunuz. Şekildeki fotoğrafta Casper markalı tablet (markaya takılmayın) 8 değil de 9 inç olsaydı 10.2 inçlik Ipad ile aynı alanı kapsayacaktı. Bu boyut farkıyla diğer tablet yarı ağırlıkta Ipad'e yakın ekran alanı sunuyor. Bundan dolayı her ne kadar performansı kötü ve ekranı Ipad ladar iyi olmasa da film/dizi izleyeceksem Casper olanı tercih ediyorum.
Aslında Apple dizi ve film tüketimi için 16x9 en-boy oranlı farklı bir Ipad çıkarsa iyi olur.

BeğenFavori PaylaşYorum yap