Ben kahvaltı yapmasam hayatta çalışamam. Almam gereken mineral ve vitaminler var en basitinden. Nasıl gündeme gelirim diye oturmuş düşünmüş bir de bakmış ki yumurtadan bu saçmalık çıkmış.
Bence de kahvaltı gereksiz bir öğün dersem neye dayanarak söylüyorsun diye bilirsiniz aslında burada bir algı var. Bunu geçen bir yerde izlemiştim orada ki doktor çok iyi anlatıyor. Önemli olan aç mısın ? Aç değilsen "kahvaltı gününde en önemli öğünü" adı altında bir dayatma var. Öyle bir şey yok herkesin biyolojik saati farklı kimisi öğlene doğru açlık hissediyor. Kimi yataktan kalkar kalkmaz. Sen öğlene doğru kahvaltı yap bu sıkıntı değil yani asıl mesele kahvaltı değil öğün açlık duymadan öğün tüketmek doğru değil. Bunu anlatmak istiyor olabilirler.
Arkadaslar, ulke olarak kahvalti kulturu en zengin ulkelerden biriyiz. Ama ne hikmetse avrupada kalp krizinde ve obezitede bir numara olan da biziz. Millete bok atmadan once bir mukayese edin. Kahvaltiyi biraktigimdan beri cok cok mutlu ve daha zinde hissediyorum.
Gereksiz olması sağlıksız mı yapıyor ki yasaklansın?
Belki şurada biraz mizah vardır.
Ben kahvaltı yapmasam hayatta çalışamam. Almam gereken mineral ve vitaminler var en basitinden. Nasıl gündeme gelirim diye oturmuş düşünmüş bir de bakmış ki yumurtadan bu saçmalık çıkmış.
Hafif, ofis işlerinde çalışanlar için konuşuyor sanırım.
@martin Ben de hafif ofis işinde çalışıyorum 🙂
@erdincb Haftada iki gün aç bile kalabilirsin o zaman 😂
Bana uyar sabahları hiç iştahım olmaz benim.
Sabah ben de yiyemiyorum ama işe gidince 1-2 saat içinde kazınmaya başlıyor içim.
Kahvaltı o kadar da önemli birşey değil doğru, özellikle şişmanların ya hiç yapmaması lazım ya da kalktıktan 3 saat sonra yemesi lazım
Oruç mantığı sanırım.
Bence de kahvaltı gereksiz bir öğün dersem neye dayanarak söylüyorsun diye bilirsiniz aslında burada bir algı var. Bunu geçen bir yerde izlemiştim orada ki doktor çok iyi anlatıyor. Önemli olan aç mısın ? Aç değilsen "kahvaltı gününde en önemli öğünü" adı altında bir dayatma var. Öyle bir şey yok herkesin biyolojik saati farklı kimisi öğlene doğru açlık hissediyor. Kimi yataktan kalkar kalkmaz. Sen öğlene doğru kahvaltı yap bu sıkıntı değil yani asıl mesele kahvaltı değil öğün açlık duymadan öğün tüketmek doğru değil. Bunu anlatmak istiyor olabilirler.
Kahvaltının en önemli olduğu bilgisi, 1944'te reklam için bir radyoda söylenen bir bilgi.(https://www.msn.com/en-sg/health/familyhealth/breakfast-may-not-be-the-most-important-meal-of-the-day-after-all/ar-BBSZ6y7)
Yıllardır söylerim. İsterseniz günde 1 öğün yiyin onu da sabaha karşı 3'te yiyin. Ama bir şart var! Sağlıklıysanız tabii. Eğer şeker hastalığınız ve bilumum buna benzer hastalıklarınız varsa kahvaltı yapmalısınız.
https://examine.com/nutrition/is-it-really-that-bad-to-skip-breakfast/
Arkadaslar, ulke olarak kahvalti kulturu en zengin ulkelerden biriyiz. Ama ne hikmetse avrupada kalp krizinde ve obezitede bir numara olan da biziz. Millete bok atmadan once bir mukayese edin. Kahvaltiyi biraktigimdan beri cok cok mutlu ve daha zinde hissediyorum.
Yok anam atmosferin altı yeni bir gaz katmanıyla kaplanır sabah. Ağız kokusu
Kendisi tez sunmuş mu ki?