Dh'den aldım. Vatan bilgisayar'a giden fiyatlarmış. Fiyatlar tabiki çok ancak 7300 tl ye çıkan iphone 11 o segmentte en yukarıya çıkar samsung'u hele de huawei'si hiç satmaz artık.

Dh'den aldım. Vatan bilgisayar'a giden fiyatlarmış. Fiyatlar tabiki çok ancak 7300 tl ye çıkan iphone 11 o segmentte en yukarıya çıkar samsung'u hele de huawei'si hiç satmaz artık.

Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Yok satar
İyi fiyat bence.
7300 e iyi fiyat diyecek hale geldik. Kendinize gelin 7300 lira 3 asgari ücretten daha fazla.
Ne yapalım hocam berat albayarak'a söyleyin onu biz sanki böyle mi olsun istiyoruz zaten yaşayacak hayat bırakmadılar vergiler zamlar cart curt
3,5 ay çalışmak lazım 😠
3 memur maaşı ile alınamıyor 😱 (maaşınızın tamamını biriktiremezsiniz)
@rhymestein doğru alınır...
Pro modelinin 256 GB olanı kaç para acaba? Davayı kazanırsam alacağım da 😀
12.500 tl civarında olacak sanırım onu alana kadar 700 daha koyun max modelini alın 256 gb olmaz mı 😀
@koraysuna 12.500 TL olursa evet.
Ben en son bir telefona 2000 lira verilir mi kısmında kaldım.
Kredi çeker alırsınız, sonra o telefonla Twitter'da hükümet karşıtlığı yaparsınız, sonra o muhaletle dalga geçince, işte o zaman beni alıyor bir gülme...
Ya ben anlamıyorum ki biz burda fiyatını savunmuyoruz zaten telefonun ama böyle bir gerçek var. Bugün sıfır fiat egea 195 bin tl olmuş her şey uçuk yani telefon değil. orta halli telefonlar 4 5 bin tl arası olmuş. Fiyatı da konuşmayalım o zaman hiç
@rhymestein muhalefet
note 10 gibi bir tele 11.500₺ veren varsa bunlarında fiyatı normal