Bugun bir AVM’ye girerken kapidaki guvenlik anahtarligima takili 5 cm’lik çakıyı gordu, yanindaki guvenlige soruyor “bunu aliyormuyuz iceriye” diye

Dedim “iceride yapi market var mi”
-var
İyi dedim “siz bu cakiyi alikoyun, ben de simdi yapi marketten balta alip iceride sallaya sallaya gezicem” 😀

“O bizim sorunumuz degil” dedi iyi mi 😀

Allah akil fikir versin.

BeğenFavori PaylaşYorum yap