DOOM Eternal İncelemesi
2016 yılında çıkan DOOM'un devamı niteliğindeki DOOM Eternal'ı Levent Pekcan inceledi.
2016 yılında çıkan DOOM'un devamı niteliğindeki DOOM Eternal'ı Levent Pekcan inceledi.
Son bir saat içinde 23 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
mobildeyim merak etmistim lp var mi diye, eyvallah 😀
Levent abinin oyunu 😂
Zorunlu hapis günümüzde iyi moral oldu.
Tek tabanca olsanız bile güzel inceleme olmuş. 🙂
Ben de ilk DooM cdsini 95 senesinde IBM bilgisayarımla beraber almıştım ve o zamandan beri severek her oyununu oynadım, Eternal ise hikayesiyle, oynanışıyla bi sefer daha hayran bıraktı.. 72 saatte, en zor seviyelerde ve ıcığına cıcığına kadar oynayıp bitirdim, bazı bölümlerin tekrarını sadece oyun müziklerini dinlemek için dinledim, Fortress of Doom'da eski Quake veya Wolfeinstein oyunlarının müziklerini dinlemek bile o günlere götürdü beni, 199 liranın hakkını fazlasıyla veriyo, hızlı aksiyon ve hızlı düşünüp refleks kasmayı, gerilerek oyun oynamayı sevenler kaçırmasınlar...
60 fps ile izlemekte ayrı bir keyifli oldu. @leventp tek başına da olsa on numara bir içerik üretmiş kendisini tebrik ediyorum. Umarım PC sürümü de yakın zamanda hemde 2k-4k seçeneği ile incelenip eklenir.
Video çok net bundan sonra böyle çekin 60 fps acayip fark ettiriyor
2 gün önce 2016 versiyonu bitirdim. Bu da güzel olmuş ama LP'nin dediği gibi atlama zıplama olayı canımı sıkabilir benim de. Bu arada Levent abi bunu okuyorsan 2. Jump'ı çok erken basıyorsun o yüzden atlamalar zor geliyor 🙂
Levent abinin sakalsız haline bile alıştıysam herşeye alışırım. 🙂
Beklenen oyun. Ama Murat Gamsızın olmaması acayip bi eksiklik olmuş. Aralarda kulaklarım gülmesini aradı 🙂
Oyunu daha bugün bitirdim 3 şey beni fena kopardı oyundan,
1. Bölüm tasarımları birinci oyundakine kıyasla çok kötüydü bence. Birinci oyunda mekanlar da hikayenin bir parçasıydı. Örneğin marstaki yapılar gerçekten oradaki bir üssün içinde dolaşıyormuş hissi veriyordu. Eternalda ise sanki quake 3 deki arena haritaları gibi çok yapay duruyordu. Sanki yıkık bir şehirde değilde bir tematik Survivor parkurlarında koşuyorduk sürekli.
2. Zıplama kısımları çok gereksiz ve saçma yerleştirilmiş bence. Yine hikayeye hiçbir katkısı yok. Küfrede küfrede bitirdim çoğunu.
3. Daha önce @ugury hocamın da bahsettiği sinematiklerdeki doom guy ı 3. Şahıs gözünden göstermeleri. İlk oyun baştan sona birinci şahıs kamerasıyla bir bütünleşme sağlıyordu oynayanda. Ama burada bir anda kopuyor insan o sinematiklerle birlikte
İlk oyunu çok sevmeme hatta 2 defa oynamama rağmen bu oyun vasat bir oyun bana göre.
klasik kapanış 😀
doom degil sanki bu, ben bidaha 2016 yi oynayayim bari 🙂
levent abi güzel inceleme olmuş, sen bir dağıt şu demon'ları wolfenstein 3D aynı motoru kullanan heretic ve hexen'den beridir tüm seriyi oynadım, Bu oyun tam devamı olmamış gibi geldi.
"22:40" , John Carmack her iki konuda da yanılmış. 🙂