Elektirik faturalarinizin son iki aydaki hali nasil ? (fiyatlar nedir eger yazmak sorun olmayacaksa)
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 49 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bugün yeni fatura geldi ve kullanım azalmasına rağmen genele 65 lira gelen fatura 110 lira geldi ağzım açık kaldı.
Bizde de aynı 70 tl gelen fatura 110-115 arası geliyor.
@oguzhanbilgay hangi şehir,hangi şirket?
@akaanunlu antalya ck elektrik sanırsam şirketten tam emin değilim.
fix 90-100 arası.
120-130 civari gelen fatura 180 geldi , kol gibi gecirdiler bazi gunler yaktigimiz kombi haric elektrik tuketimi arttiran baska cihazda yok 1 -2 ay onceye gore ,bende gecen aya gore %50 daha cok kufur ediyorum bu faturaya sebep olanlara
Ekim faturası 58, kasım faturası 65
60 tl kullanım 50 tl dağıtım bedeli
son 2 ay böyle
önceden 40 kullanım 25 dağıtım gibi bişeydi...
211 TL
Yazın klima kullanırken 130 lira geliyordu kullanım aynı klima eksik 180 lira geliyor
Ekim 190-200 TL civarlarında tam hatırlamıyorum, kasım ise 211 TL.
110 -125 geldi son iki ay. Zamların yüzdeleri tam olarak hissettirdiler 🙂
198
Mart-Ekim arası değişim 70 den 156'ya çıkmış. Kasım için beklentim 200 üstü. Benim asıl korkum doğalgaz. Heyecanla bekliyorum
70 den 100 e çıkmış
Herkes faturaların yükseldiğini söylemiş. Benim faturam bir senedir 90-100 arası geliyor. Kullanım düzenimiz değişmiyor.
Ne klima, vantilatör ne de elektrikli ısıtıcı kullanmadığım son iki ayda önceki sene normalde 50-60 gelen fatura 115 ve 95tl olarak geldi.