Ne zamandır telefon arayışındaydım. Vatan'da Zenfone 5 2250 liraya düştü. Hemen aldım. Almayı düşünen varsa değerlendirebilir...
Bu arada şöyle bir not düşmek istiyorum. Asus'da teşhirde baktım cihaza, çentik gizleme özelliği de eklenmiş. İncelemelerde olmadığı söyleniyordu. Birde Vodafone hatlarda yaşanan cızırtı problemi de giderilmiş...

Hayırlı olsun 🙂
Teşekkürler 🙂 Büyük dert telefon seçmek
Cop
Hayırlı ollsun bende Note telefonu bekliyorum.
Teşekkürler 🙂
ho abi
Eyvallah 🙂
Mi6 hala 1700 lira olsa hiç düşünmem alırdım 🙂
ASUS mu aman aman aman aman
Neden? Sony'e aynı yorum, Xiaomi'ye aynı yorum, LG'ye aynı yorum. Bende bıktım valla ne alıyım 🙂
@hamdi Pixel 🙁
@extreme pixel mi aman aman aman aman
@teknosever eraeaera En son Android mi aman aman diyen kim olacak acaba
@extreme aldığıma pişman edeceksiniz, yapmayın 🙂
@hamdi Hayirli olsun biz isin espirisindeyiz. 🙂
@extreme teşekkürler 😀
Hayırlı olsun.
Teşekkürler 🙂
“ho” ne diyorum, sonradan uyandim. 😀
Güle güle kullanın. Şu popo yanığı olan arkadaşlar hevesinizi kursağınızda bırakmak için pusuda bekliyorlar galiba. Millet ne kadar da meraklı kullanmadığı ürüne yorum yapmaya. Güzel fiyata bulmuşsunuz deneyimlerinizi de bekliyorum 🙂
Çok teşekkür ederim. İnşallah deneyimlerimi yazarım 🙂 Sıfır telefon almayalı uzun zaman oldu. Bütçemi de aştım biraz ama inşallah pişman etmez...
İnceleme için; https://teknoseyir.com/inceleme/asus-zenfone-5ze620kl-incelemesi
İnşallah. Bu blogu gördüm, ilk işim TS de aramaktı zaten ama daha çok kişisel sorunlar gibi geldi bana. Güneşte ekran ışığı ve parmak izi haricinde. DH de kaç gündür sayfa sayfa konu okuyorum. Bu problemlerin hiçbirine rastlamadım. İnşallah bende de olmazda...
Ben de şu sıralar 2200-2800 bandında bir telefon bakıyorum. Kafamdaki 2 model Samsung A8 Plus ve Zenfone 5. Mevcut telefonum ilk çıktığında aldığım Zenfone 2 ama son 4-5 aydır 3 kere servise gitti ondan önce de anakart değişmişti. Asus'tan genel olarak çok memnun kalmadım açıkçası, Zenfone 2 'den önce(ki Zenfone 2 serviste olduğundan şu anda da) kullandığım Galaxy S3 kullanıyordum fakat o daha az üzmüştü beni.
Zenfone 2 'de yaşadığım sorunlar ve olumsuzluklar;
Sim kart yuvasının çok dandik olmasından dolayı sim kartın kağıt sıkıştırmadan yuvada durmaması.
Sim kartları okuyan kısmın durup dururken bozulması.
Ekranda siyah bir arka fon açıldığında net olarak gözüken pembemsi ekran bozuklukları.
Sim kartı görmeme sorunu(2 kere yaşandı)
Bluetooth 'un bozulması(ana kart değişimi)
Telefonun arka kapağının daha ilk aldığım zamanlarda açarken hemen kırılması.
Telefonun çok kalın olması ve ekran kasa oranının çok kötü olması.(Bir süre sonra tuğla taşıyormuşsunuz hissiyatı uyandırıyor 🙂 )
Zenfone 2'nin olumlu yanları:
O dönem de aynı şuan Zenfone 5'te olduğu gibi tam bir f/p canavarı olması:
Intel işlemcinin gayet iyi çalışması ve en ufak bir sorun yaşamamam.
Hala 4GB Ram'i ile günümüz telefonlarına ayak uydurabilmesi.
Bataryasının ~3.5 yıl geçmesine rağmen hala yoğun kullanımda 1 günü az çok çıkartabilmesi.
Telefonu kullandığım süre boyunca yaklaşık 70-80 kere çeşitli yüksekliklerden ve çeşitli açılardan yere sert düşüşler yaşamasına rağmen üstte yaşadığım sorunlar dışında bir sıkıntı yaşatmaması.(ki en olumlu yanı bence telefonun)
Ama tabii öte yandan yine 4 sene kullandığım Galaxy S3'ün 1 kere bile servise gitmemesi, ve hala çatır çatır çalışıyor oluşu da Samsung almayı düşünmemde büyük bir etmem.
Samsung bende düşündüm de kendime uygun bir model bulamadım. Üst seviye telefonlarda da zamanla Amoled yanığı oluşuyor diyorlar.
@hamdi öncelikle hayırlı olsun. Ben telefonu ön siparişle almıştım. Dolayısıyla piyasaya ilk çıktığında benim elime geçti ve ben yazdığım sorunları yaşadım. Blogda da belirttiğim gibi çoğusu güncelleme ile giderilebilecek sorunlardı. Belki şu anda hiçbiri yoktur. İnşallah bir sorun yaşamazsınız. Yapısı ve kamerası itibariyle çok başarılı bir telefon. Güle güle kullanın.
@mertcanas teşekkür ederim 🙂 Asus geridönüşleri dikkate alıp, toparlıyor galiba yavaş yavaş. Güncellemeler ile birçok ufak sorunun çözüldüğüne şahit oldum, forumdan takip ettiğim kadarıyla.
@hamdi doğrudur. Bizzat bende müsteri hizmetleriyle görüşmüştüm ahize problemi için. Tek bir şey merak ettim. 4g yi kapatmadan VoLTE kapatılabiliyor mu artık?
@mertcanas Vodafonemuydu hattınız?
@mertcanas genelde Vodafone hatlarda yaşanan bi ahize problemi varmış fakat güncelleme ile çözülmüş o artık. Kamerada da bi aşırı pozlama durumu vardı, oda çözülmüş deniliyor son güncelleme ile ama tam emin değilim. Şuan dikkatimi çeken bir kesim ses, özellikle kulaklık performansından şikayetçi. Yazılımsal bir problem olduğu ortada fakat çok kişisel bir konu olduğundan birşey diyemiyorum gelince bakacağız artık...
@hamdi evet vodafone kullanıyorum.
@mertcanas Youtube'da bi kanal testlerini yapmıştı güncellemeden sonra, bütün hatlarda. Vodafone ağırlıklı olmak üzere o sorun tamamen çözülmüş 🙂
@hamdi Sevindim. Tekrardan hayırlı olsun.
niye dandikmiş ?