aradan geçen 83 yılda çankırının nüfüsu hiç mi artmaz arkadaş nasıl bir memlekettir.
(herkes ankaraya göç ettigi için böyle durum aslında)

aradan geçen 83 yılda çankırının nüfüsu hiç mi artmaz arkadaş nasıl bir memlekettir.
(herkes ankaraya göç ettigi için böyle durum aslında)

Son bir saat içinde 272 ziyaretçi, 80 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Seyhan, Çoruh, ilmş.
Kastamoni, Gireson, Elaziz sanırım Elağzı, Diyaribekir, Gümüşane farklı yazılıyormuş.
Seyhan: Adana, Çoruh: Artvin.
İzmir il merkezi nüfusuna bak şimdi Bornova merkez o nüfusta
şuan ankaranın ilçesi keçiörenin 1 milyon nufusu var o zamanın istenbulundan fazla 😀 geçi şuan ki bi çok ilden de daha fazla ama 😀
Stabil. 😀
Keşke şuanda da 20 milyon filan olsa az insan kaliteli insan olsa.80 milyon bu ülke için çok fazla bence.
Gireson? Elaziz? Eski dil mi bu?
kastamoni de aynı 🙂
Edirne şuan 150 Binlerde 😀
göç veren iller yerinde saymış
3. sırada Konya nın olması ilginç geldi
İstanbulun bazi ilceleri burda yazan nufusunu gecmis durumda 🙁
baya dengeli nüfus dağılımı