3gb ram gunumuz telefonlarında sizce yeterlimidir ? xiaomi mi5s 3gbram 64gb depolama olan modeli almak istiyorum kararsız kaldım #TeknoYardım #XiaomiMi5s #xiaomi
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
yeter
fazla fazla yeter.
Yeterli olacaktır.
2 GB üstü her türlü yeterli.
ozaman 3gbram / 64gb depolama olan modeli alıcam teşekkürler cevaplar için 🙂
Önümüzdeki 2 yıl için yeterli. Zaten o 2 yılda da telefon eskir.
sizde haklısınız
Mi4 var 3 gb ram,yeterli geliyor.
PhotoShop mu yapıyorsun yeter tabi. Ama fazlasına imkânın varsa onu al.
2 gb ram bile yeter şu zamanda. yeterki android 6 ve üzeri olsun
3 ram icin yeterli ama 32 dahili hafiza icin az.
Arkadaşlar yorumlar için çok teşekkür ederim sanırım oyumu 3gbram/64gb depolama olan modelden yana kullanıcam
lg g4 kullanıyorum, 3 gb ram. Hiç bellek temizleme veya arka plan uygulamalarını kapatma ihtiyacı falan hissetmedim. Yağ gibi akıyor cihaz.
Çatır çatır kullanırsın 😀
Mıuı bıraz fazlar ram tuketıyor. 4 - 32 al bence. Ben sahsen keske oyle alsaydım dıyorum.