#akış
windows phone kullanıyorum, metro arayüzü falan çok seviyorum ama microsoft'a güvenim hem mağaza anlamında hem yazılım anlamında azalıyor.
Androidi bir türlü sevemedim, tipi, arayüzü falan hoşuma gitmiyor.
iOS'ta çok pahalı.
BB hep gönlümde kalan bir telefon ama oda kuyruk sallıyor, priv alsam androidli, bbOS'lu cihaz alsam mağaza sıkıntı.
Ne yapayım ben şimdi? Yeni tel alınca ne alayım?
Nokia her zaman gönlümün sultanıdır, o android çıkarırsa onu mu alsam acaba?

BeğenFavori PaylaşYorum yap