#akış
windows phone kullanıyorum, metro arayüzü falan çok seviyorum ama microsoft'a güvenim hem mağaza anlamında hem yazılım anlamında azalıyor.
Androidi bir türlü sevemedim, tipi, arayüzü falan hoşuma gitmiyor.
iOS'ta çok pahalı.
BB hep gönlümde kalan bir telefon ama oda kuyruk sallıyor, priv alsam androidli, bbOS'lu cihaz alsam mağaza sıkıntı.
Ne yapayım ben şimdi? Yeni tel alınca ne alayım?
Nokia her zaman gönlümün sultanıdır, o android çıkarırsa onu mu alsam acaba?
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
zaten nokia android çıkarınca ona dönecez sanırım. Şu microsoft biraz becerebilseydi ben wp'dan memnundum aslında 🙁
Bence de yeni nesil android cihazları denemenizde fayda var diye düşünüyorum.
Üst modeller oldukça pahalı ya.
4 inc sıkıntı olmaz dersen http://www.vatanbilgisayar.com/iphone-5s-16-gb-akilli-telefon-uzay-grisi.html fiyatı iyi bence
Bence iPhone'un en güzel (şekil olarak) telefonu bu zaten. Ama üzerine 4 model çıktı. Yakında apple desteği çeker bundan
Nispeten diğer iphonelere göre ucuz gideri de hala var 🙂
@manikdepresif 2 sene güncellemeli 1 2 de sen kullansan 4 sene yolu var.
Androidin üst modelleride iPhone parası neredeyse 🙂 Nokia çıkarır ya, o vazgeçemez mobil piyasadan
Onun Türkiye'de garantisi falan var mı? Bir de kaçtan girer acaba piyasaya?
Mağaza neden önemli ki ? Kullandıpın uygulamalar olsun yeter. Başka uygulamalar olmuş olmamış ne işine yarar. Benim mesela telefonda şuan yüklü 2 tane uygulama var. Whatsapp, uc browser başka uygulama yok hepsini kaldırdım
Bazen gerekiyor ya. windowsta aslında uygulama yönünden çok sıkıntım yoktu. Ama w10 diye diye öldürdüler bizi 🙂
Android telefon al bu launcher'ı kurarsın https://play.google.com/store/apps/details?id=com.real.launcher.wp.ten https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lx.launcher8
ben bir ara bu launcherı kullanmıştım çok da memnundum (hatta teknoseyirde inceleme yazıp tavsiye etmiştim) ama sonra bir güncelleme yapıp düzgün şeyi berbat etmişlerdi. son durumu nedir? geri döneyi mi?
Hiç denemedim.
Telefondaki bütün uygulamalar bunlar işte
Playstore u ne yapıyon ki ? Zaten kullanmıyorsun 🙂
Whatsapp güncellemeleri için sitesinde apksı yok. Uc browser apk indiriyom güncellemelrini ama onun ki yok. @seramik_demlik
Delta garanti nasıl ki?
iOS çok pahalı ya. Bir telefona o kadar bütçe ayıramam, çoluk çocuğum var benim. Aslında 5S beğendiğim bir telefon ama işte onda da şarj sorunu var ve model olarak eskidi artık. apple desteği çeker ondan yakında
Bence 6 almamalısın.
6 alacak para nerede 🙂 Senin gibi uçamıyoruz @ucustakipilot 🙂
Adeta içinde olduğumuz çıkmazı yaşıyorsun sende şuan. MS'den umudu kestim, Android sevmiyorum, İphone çok pahalı. 😀
Yani 🙂 Ben iki saat anlattım, sen özet geçmişsin
Yalnız sonra düşünüyorum da kullandığım her uygulama var mağazada zaten, hiçbir sosyal medya hesabı kullanmıyorum, WhatsApp kullanıyorum mesaj için, müzik video işi zaten hallediliyor. Kullandığım bankalar var Enpara hariç. Aslında çokta sorun yok ama WP'un heyecanı kaçtı asıl sorun o bana göre. Kasımda çıkması beklenen WP önce Ocağa sonra Şubata ertelendi şimdide Nisana ertelenir heralde sonra da Temmuz gibi gelir.
Gelirse
Neden Android'i bu kadar kotulediniz anlamak guc, stabilite ve hiz sorunlari aldiginiz telefon ve kullandiginiz yazilimlarla alakali.
Yani, ust duzey bir Samsung, LG, Sony alip denemelisiniz.
Arayuz sonucta kisisellestirilebiliyor, ayarlar menusu pek mudahale edilemese de zaten cok kullanilan bir yer degil.
Bence kaliteli bir Android telefona sans verin, en azindan magazada gidip deneyin.
arayüzü pek hoşuma gitmiyor ama çok önyargılı değilim. Ama 2000 TL'nin üzerine çıkarsam iPhone alırım zaten. O yüzden androidin üst modelleri çok çekici gelmiyor bana
@manikdepresif
Tercih meselesi tabiki, ayni dusunceleri butun iPhone ve Windows urunleri icin paylasmakta oldugumdan israr edemem. 😀
Sadece benim farkim iPhone kullanmaktan nefret ediyor olmam, 1 dk dan fazla dayanamiyorum (denedim gercekten) 🙂
Hiç iPhone kullanmadım. O kadar bütçe ayıramadım hiç bir zaman telefona
@manikdepresif
Benim icin bir urun isimi gorecekse butce problem olmaz, sonucta kullanmak icin alacagim bir urundur.
Eger isterseniz, onerdiklerimden deneyenlerin cok begenip basarili bulup sonuc elde ettigi kendi gelistirdigim basit bir sistem onermek isterim (baska benzerlerini gelistirenlerde vardir mutlaka).
İşimi görecekse derken işadamı falan değilim. Telefon benim için telefonla konuşmak, resim çekmek, arada basit oyunlar oynamak, mobilde internette dolaşmak ve bankacılık işlemleri falan. Bu işleri hepsi iyi kötü görüyor. iPhone ekstradan bütçe ayıramam bu kadar iş için
@manikdepresif
Iyi de ben size iPhone alin demiyorum ki 3 cevapta da iPhone alamayacaginizi belirtiyorsunuz, asla onermeyecegim hatta cevremde cok kisiyi almaktan vazgecirdigim bir urundur o 🙂
Tabii ki tercih sizin ama gorundugu kadariyla basit ihtiyaclariniz var bu yuzden secmek o kadar da zor olmamali.
Ben yanlış anladım o zaman, kusura bakmayın. Ya wp benim ihtiyaçlarımı görüyor aslında ama işte microzort güven vermiyor ki
@manikdepresif Nerdeymiş bende para bende 6 yok.
Ama Aplel sever olarak sana 6 alma diyroum.
Ben 5s kullanıyorum, tek sorunun şarj olabilir ancak bu bataryada bu performansı görünce hiçte küçümsemezsin.
iPhone alacaksan sakın ön yargı ile yaklaşma bir sorunun olrusa yaz çözeriz.
Hele birde torrent vb. haksız içeriğe karşıysan tam senlik olur.
itunes saçma salak kısımlarınıda geç uğraşmak sitemiyosan itools kullanırsın olur biter.
iPhone'un yazılım ve donanımının beni üzmeyeceğine eminim @ucustakipilot Sorun maliyeti sadece. Bu arada yukarıdaki sözlerim şakaydı. Smile de koymuştum. Ama alındıysan özür dilerim
@manikdepresif çare xiaomi mi4
Teşbih güzel 🙂
Su Windows Phone'da ki rahatligi bir ben fark edemedim herhalde, olmadi ne kadar denediysem yapamadim.
En son 1000 li bir seri vardi denedigim 🙂
ben L1320 kullanıyorum. Metro arayüzü falan çok seviyorum. Benim beklentilerim çok yüksek olmadığından benim işimi görüyor
@manikdepresif
Tercih meselesi tabi ki...
@manikdepresif yok alınmadım ben smile koymayı unutmuşum 🙂
Haklısında @orcun Apple'de ana seri genelde iyi olmuyor bak misal 4 4s.
@manikdepresif Maliyetle uzun ömür eko sistem garanti yedek vb mi? Yoksa yoksa yoksa yoksa!
O telefonu takipteyim. Malzeme kalitesi falan güzelse, kronik sorunu yoksa android cephesinde düşünebileceğim bir telefon
İstersen Xperia M5 cihazımı satabilirim 21 ay garantili 🙂 Hiçbir sıkıntısı yok sıfırı neyse o 🙂 Ben de WP'ye geri döneceğim turuncu 930 arıyorum 🙂
İkinci ele hiç sıcak bakmadım. Zaten hemen almıyorum, Haziran'a doğru Nokia model çıkaracak diyorlardı. O zamanı bekleyelim bakalım bi
@oxygen Pişman olmak mı? 520, 920, 800, 925, 630 modellerini en az 4'er kullanmış bir WP hayranı olarak pişman olacağımı hiç sanmam 🙂
İhtiyaçlarınızı belirlemeniz lazım. Özellikle uygulama dükkanından kastını belirlemeniz iyi olur. Çok fazla uygulamaya bağımlıysanız, yardımcı aygıtlar denemeyi seviyorsanız ( bilekliktir, akıllı saattir vs.) bunların yazılımlarına kolay erişebilmek için mecburen Android ve iOS arasında tercih yapmanız gerekiyor. iOS cihazlar da lüks cihazlar. Adam akıllı bir modeli için 3000 ₺ vermeniz gerekiyor. O kadar bütçeniz yoksa zaten mecburen Android'e kalıyorsunuz. Eğer yüksek bir performans arayışındaysanız 1300 ₺ + bir telefon iş görecektir. Tamam Android'in arayüzü biraz dağınık. Ama bu konulara ilgisi olan adamın da kolay alışabileceği hatta bazısına eğlenceli bile gelebilecek bir yapısı var.
Mağazadan çok beklentim yok ama bir örnek vereyim; Garanti Bankasının Bonus Flaş uygulaması sadece windows markette yok. Yani diğerlerine bir şey demiyorum ama bir banka bile uygulama yazmaya tenezzül etmiyor. Ben kendi kartım için eşimin telefonuna uygulama kuruyorum mecburen. Android kullandım daha önce alışma zorluğu çekmem. Ama metro arayüz bana aslında iOS tanda androiddende daha güzel geliyor