#akış
Evet gençler; 2015'te en çok hangi oyunu oynadınız ? platform farketmez telefon,tablette olur
kendi adıma, fm 14'e devam ettim 🙂
Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Sonic Adventure 2, Metal Slug 3 ve Sonic 1. Hepsinide Steamden oynadım.
.
And Oscar goes to.....
ets 2 mi ?
Fm 15 🙂
@seramik_demlik hangi yıldasın ve hangi takım 😀
Roma'da başladım sonra Chealse oradan da Man Utd. 🙂 Yılda 2040ları geçti 🙂 Her maçı izlerim ben full olmasa bile, bi de scouting'e çok zaman harcıyorum ama yine de belli bir süre sonra database yetmemeye başlıyor halen 🙂 @emirclio
@seramik_demlik Türkiyede durum ne? Galatasaray da var mı birşeyler? Ayrıca süpriz bir takım.
Cm 2010 kadar kötü olmasa gerek. Altyapılardan birşeyler çıkmıyor mu? Cm2010 da 2018 te tıkanıyor altyapılar
Gs, Fb, Bjk arasında gidiyor Türkiye, arada Bursa çıkıyor ama mesela bursa altyapısı iyi çalışıyor TR için . Altyapıdan önceki oyunlara göre daha az oyuncu çıkıyor ki ben gerçekçi buldum, büyük takımların altyapısından zaten A takıma direkt geçecek oyuncu nadir çıkıyor gerçek hayatta da . Mesela mali fair play olayını iyi yapmışlar oyunda gerçekten daha sıkı olduğuna eminim, Al sat stratejisi güden takımlar zamanla düşerken alt yapıdan çıkaranlar daha iyi konuma geliyor. İspanyada Real zamanla 4. kulüp oldu mesela yerini Atl. Madrid ile Valencia aldı. @emirclio
Kargaşa çıkmasın diye rakamlardan kaçınmak.
Sabri emekli oldu mu?
Sabri emekli oldu Allah'tan T.D falan da olmadı 🙂 @emirclio
Gta 5
csgo ve gta v
Hadi bende soruya level atlatayım. Bu sene hangi oyunları aldınız?
Ayrıca yukardaki @mrt1986 ın sorusuna ek yapayım(Tabi @mrt1986 izin verirse 😀 ). Oynadığınız oyuna 10 üzerinden kaç puan verirdiniz?
estağfurullah ne demek
Bu sene daha almadım 😀 (2016)
Edit : Dil çıkarmıştım onu sildim 🙂 Çok sinir bozucu, içim elvermedi 🙂
Ortaya bir soru attım kendim cevap vermemek olmaz.
Duke nukem forever, Earthworm Jim(1,2,3) Gta (3,4,Liberity city,san andreas,vicecity), Half life 2, King of fighters serisi,Max payne serisi,Metal slug (1,3,x), Microsoft flight simulator,Sonic generation, Sonic 4,Street fighter Iv, Need for speed Undercover, Bloodrayne serisi
Oynadıklarımın değerlendirmesi. Sonic Adventure 2 (9/10)
Metal Slug 3, Sonic 1(10/10)
tf2
Team fortress mi? Geçen sene arada turnuva yapılıyordu Teknoseyirde. Bu sıralar pek yok
Evet Team Fortress 2.
diablo 3 ve elite dangerous
fifa 16 ( 128 saat ) fifa 14 (263 saat )ve cs,: go ( 307 saat) of boşa geçmiş gibi geliyor ama gayet eğlenceli idi 😀
151 saat Skyrim, 95 saat Arkham City oynamışım bende 🙂
lol
Witcher 3 ve Fallout 4. Kafa kafaya gidiyolar hala...
Geç oldu ama 😀 #Dota2
CSGO: 108 saat
1 aydır hiç girmemişim. 🙂
Battlefield 4
CS go heralde hepsi saat olarak yakın.
Saat olarak yakın olunca CS:GO'mu oluyor? 🙂
En yükseği o 30 saat bide ets 2 var sonra half life 1 var ama onu 2015 te oynamadım
Fifa 15+16