#gamende #oyun #haberinizolsun #akış
Bu kadar yoğun destek görmek, üstesine bu kadar güzel şeylerle birlikte nasıl anlatılır bilmiyorum. Gerçekten tek tek herkesle konuşmaya çalışıyorum, tekrardan bunlar için teşekkür etmek istedim.
Soranlar oldu diye söylüyorum, instagram dahil her yerden cantuğ şahiner diye aratarak bulabilirsiniz. Soru sormaktan eklemekten ve benzeri şeylerden asla geri kalmayın 😀
Bunun dışında Gamende bilgileri aşağıda;
Her Yerdeyim!
Website: http://gamende.com/
Twitch: http://www.twitch.tv/gamendecom
Facebook: https://www.facebook.com/gamendecom
Steam: http://steamcommunity.com/groups/gamende
Twitter: https://twitter.com/gamendecom

Sorulardan bıkıp ikinci lp vakası olmaz inş. Genede siz bence bu kadar açık olmayın.
Olmaz ben her türlü soruya açığım bıkmadan usanmadan 😀
İnş sıkılmazsın. Bizimde temennimiz o yönde. Ama bazen gerçekten cevaplanamıyacak sorular oluyor.
Ben indie oyunları bekliyorum. Kaliteli bi bilgisayarım yok bu sebepten yeni oyunları takip etmiyorum. Ama indie oyunlar dikkatimi çekiyor. Özellikle limbo, the cave gibi adventure oyunları merak ediyorum. Ana kıstas zevkli olsun pahalı olmazsın ve fazla sistem gerektirmesin.
@civilization elbette öyle sorular gelecektir ama ben ayırt etmeden cevaplarımı vereceğim 🙂 İndie oyunlara bayılırım ben onlarla ilgili kesinlikle bir bölüm gelecek ondan şüphen olmasın
@achfighter To the moon'u en kısa zamanda oynayacağım güzel bir öneri oldu
Soru 1: Gamende ismi nerden çıktı?
Bunun hakkında birkaç efsane var ama bunları duyurursak burayı uçurmak zorunda kalırız.. 🙂
Soru 2: İsim babası kim? 😀
teknoseyir ahalisi 😀
Yayın içeriği nasıl olacak. Ts deki gibi hafta içi içerik haftasonu tatil şeklinde mi. Her gün yeni içerik olacak mı. İncelemeler ts içeriğimi yoksa gamende içeriğimi olacak. Konuklar olacak mı. Haa canlı yayında çiğköfte gibi saçmalıklar olmaz demi.
Ya ben 6 senedir geçemediğim dersin vizesine çalışırken neden böyle önemli bi duyuru olur ki. Konsantre olamıyorum 🙂
Çiğköfte incelemeyeceğiz hayır 😀 Hemen cevap geliyor. Her gün yeni içerik olacak-eğer o gün hastalıktan ölmek üzere değilsem :D- yani buranın boş kaldığı bir gün dahi olmayacak. İncelemeler, co-op oyunlar, sizlerle birlikte olan oyunlar ve daha bir sürü şeyle dolduracağım.
Konuklar olacak evet, şimdilik bir söz veya büyük şeyler demek istemiyorum ama olacak 🙂
Skyrim çıkarken vizeler başlamıştı bizde hepimiz kalmıştık 😀
Metal Slug serisine bayılırım co-op olarak çok eğlenceli zamanlar geçirmiştim. Bunun dışında şuanda aklıma gelen bir diğer seri ise KOTOR serisi. Büyük bir Star Wars hayranı olduğum için o oyun tam olarak aradığım ilaç oldu bana. RPG sevenlerin kaçırmaması gereken bir seri. Şimdi Skyrim'de diyeceğim ama böyle konuştukça aklıma yenileri geliyor 😀
Bu sene çıkan oyunlardan ise The Witcher 3, MGS Phantom Pain ve Batman Arkham Knight diyebilirim. Bunları hala daha oynuyorum
Kanalın adını, Teknoseyir'in içindeki kişilerin isimlerinden mi türettiniz?
Hayır ama bu tarz teorilerin olması çok güzel 😀
@cantugsahiner Bir tane daha geliyor...
Yoksa "oyunda" anlamı çıksın diye ingilizce ve türkçe sözcükleri birleştirerek kelime oyunu mu yaptınız? Gece gece neden kafa yoruyorsam anlamadım. 🙂
Tabii istediğin kadar sorabilirsin. Bunun cevabını verirsem eğer bu mesaj kendini imha edecektir. O yüzden şimdilik efsanelerde yer etmesini bekliyorum bu konunun 😀
@cantugsahiner Youtube'da kanalın adını aratınca aynı adı kullanan onlarca kanal çıkıyor. İlginç geldi. Belki de tesadüf. 😀
Tesadüf evet 😀
10'larca bölümlük let's play'ler olmazsa takibe alırım.
Steamde bütün arakadaşlarımı davet ettim ilk aşamada elimizden gelen bu en az 20 kişi gelir diye düşünüyorum:) Csdeki 5liyi zorla kattırdım zaten 🙂
Diyorum ya arkamda böyle muhteşem insanlar varken başarısız olmak mümkün değil 🙂
Bence sazende gibi, -ende eki eklenmiş.
Güzel fikir.
Değiştireceğim 😀
HAYIRLI UĞURLU OLSUN.... SER ĞERE BE....
Kanal Logosu Hep Böylemi Olacak Yoksa Geçici. Değiştirseniz İYİ OLUR...
Teşekkürler evet çok daha yaratıcı bir şey olmadığı sürece 😀
#xboxone al bir tane halo'da kapışalım.
tamam kapışırız 😀
Dostum ozel degilse, fizban ne alakaydi yani ismi nerden cikmisti ve artik kapaniyor mu fizban olan youtube kanalin?
Çok sevdiğim bir karakterin adıydı. Öyle duracak orası buraya yoğunlaşıyorum artık
Youtube linkinide verin? 🙂
https://www.youtube.com/gamendecom
Başarılarını dileriz Kaptan , tayfan burada bir ihtiyacın olursa haber et 🙂
Siz olmadan olmaz zaten 🙂
Teşekkürler sizlerle de olsun 😀
live dA yoksun sanirim 🙂
varım aslında! 😀
nedir ? 🙂
Hocam videoları ne zaman atmaya başlayacaksınız ve video yükleme günleri ne zaman olacak ?
Yarın öğlen ilk videoyu atmış olurum, her gün mutlaka bir video gelecek. Şuanda canlı yayın günlerini oturtmaya çalışıyorum sadece
hayırlı olsun. ilk önce ismi söyleyince garip geliyor ama yavaş yavaş alışırız. bol şanslar
Teşekkürler 🙂
@cantugsahiner oyun gündemi podcastinin durumu ne olacak?
bir de TS takipçileri teknoseyirci oluyorsa gamende takipçileri gamendeci mi oluyor 😀 söylemesi bi garip oluyor 😀
Ascend G7 ROM hakkında bir sorum var @frt yardımcı olur musun?
stock rom kullanıyorum ben ama indirim bir şeyse yardımcı olurum tabi 🙂
CM12.1 atmak istiyorum ama XDA sitesinde G7 için bulamadım. Huawei Honor 4/4X ve G620S gibi modellerle uyumlu olduğu yazıyor. G7 için de uyumlu mudur acaba?
htcmania'da g7 için cm rom olması lazım. sakın başka cihaza ait rom yükleme 🙂
Evet o sitede gördüm, ama her şey İspanyolca ve HTCMania daki ROM un sayfasında XDA Orijinal ROM sayfası yazıyor. İşte o linke girdiğimde ise Huawei Honor 4/4X gibi cihazlarla uyumlu olduğu yazıyor. Acaba bu HTCMania sitesindeki G7 için düzenlenmiş ROM mu yoksa XDA daki ile aynı mı anlayamadım
tam bir bilgim yok benim de. stock romdan çok memnunum hiç rom aramadım 🙂 istersen dh'deki ana konuya yaz. orda bilen çıkar mutlaka.
gamende takipçilerine bir isim lazım doğrudur 😀 Önerilere açığım 😀 Oyun gündemini haftada bire çekmeye çalışacağım ama haberlerle orantılı birazda. Bu hafta gelecek blizzard sağ olsun
Tek mi olacak yoksa Gamsız beyle mi? Gamender, Gamendist, Gamendester Gamendatör 😛 @cantugsahiner
Gündem hep Murat abiyle devam eder. İki kişi olduğunda çok daha iyi muhabbetler dönüyor 😀 Gamender güzelmiş 😀
Last of Us Remastered serisi ceksen super olur. Gerci oynamissindir 🙂
@cantugsahiner Bu yayında Skyrim'i modlu oynamıştınız acaba hangi mod du?