Merhaba teknoseyir ahalisi.
Yeni bir telefon almak hasıl oldu. Bendekini hatuna verecem. Bana telefon lazım. İhtiyaç ve bütçe ne diyeceksiniz şimdi. Ben de sizler gibiyim, sıradan bir kullanıcıyım yani. Yeni çıkan 2500 lük telefonlara para akıtmak değil niyetim. 1000 ile maksimum 1800 lira arasında olsun, fotoğrafı iyi çeksin yalnız bu konu önemli. Bi de yakışıklı olsun 🙂 benim niyetim Z2 veya Z3 ten yanaydı ama çok çok fazla olumsuz yorum okudum. Marka platform önemli değil. Tavsiyelerinize muhtacım efenim. #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap