Merhaba teknoseyir ahalisi.
Yeni bir telefon almak hasıl oldu. Bendekini hatuna verecem. Bana telefon lazım. İhtiyaç ve bütçe ne diyeceksiniz şimdi. Ben de sizler gibiyim, sıradan bir kullanıcıyım yani. Yeni çıkan 2500 lük telefonlara para akıtmak değil niyetim. 1000 ile maksimum 1800 lira arasında olsun, fotoğrafı iyi çeksin yalnız bu konu önemli. Bi de yakışıklı olsun 🙂 benim niyetim Z2 veya Z3 ten yanaydı ama çok çok fazla olumsuz yorum okudum. Marka platform önemli değil. Tavsiyelerinize muhtacım efenim. #akış
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
1800 civarına LG G4 vardı bir ara. Kampanyalı Note 4 de düşük ihtimal bulunabilir belki. Normalde 2000TL civarında.
z1 yeterde artar
z3'ün yaptığı neyi yapamayacak? yada z2 nin?
en basitinden 4k çekemeyecek. z3 önce çıkanlar resmen çöp
diğerleri çekiyoda noluyor anlamadım? Şuan için gereksiz 4k denen şey. telefon bir kere çekerken kapanıyor yok öyle dünya. sırf bu uyduruk 4k için 2 kat para vermek israftan başka birşey değil.
Evet z1 ekranıda leş tolganın dediği gibi. 4k kim gereksiz diyormuş ?
bin liraya iyi telefon z1 işte. Daha afazlasına gerek yok.
g3
1 senedir kullanıyorum memnunum. (ısınıyor yalan değil)
bence gayet güzel hocam. bu fiyat aralığına cuk oturuyor
G3 ün işlemcisi 2k ekranı kaldıramıyor diye duydum.
@kgk açıkça söylüyorum. 1 senedir kullanıyorum. ve marketteki hiç bir uygulama /oyun için kötü ya da orta performans almadım hep oynananabilirilik seviyesinin çok çok üstünde sonuçlar aldım
Note 4 ve htc m8 önerilerin ilgimi daha çok çekti.
Z2 yi 1400 TL gibi fiyata Sony Eurasia garantili bulunuyor.
G2 1100 TL gibi fiyatlara LG Türkiye garantili bulunuyor.
Huawei Ascend G7 1000 TL ve altına bulunabiliyor.
General Mobile One 700 TL gibi fiyata çift sim kart ve tek sim kart versiyon bulunabiliyor.
Vaktin varsa Xperia M5 mantıklı olabilir.
M5 ne zaman çıkıyor?
Net bir bilgim yok malesef.
Kamera ve kalite önemli benim için. Güncelleme şart değil. Stabil çalıştıktan sonra sıkıntı yok benim için.
M8 ve note 4 düştü şimdi aklıma 🙂
Kamerası iyi olsun diyen birisinin HTC One serisi almaması gerekli. Karşılaştırmalarını ve incelemelerini takip etmeni öneririm.
Z3 compact alabilirsin
Z3 compact, Z2 yada LG G4 olabilir. Hangisinin kampanyasına yada indirimine denk gelirseniz alın gitsin
Magaza sorun cikarmayacaksa Lumia 830 olabilir. Android istiyorsaniz yakinda cikacak XPERIA M5 cok hos gozukuyor.
Estağfurullah ne kafa sisirmesi, yardımcı olmaya çalışıyorsun. Bunların kodunun sonunda Q harfi olanlar Turkiyeye verilenlermiş ve sıkıntı varmış o Q harfi olanlarda. Bilgin var mı bu konuda?
sony m5 , z3 compact meiuzu mx5 lumia 930 note 4 bu telefonlar yakışıklı sayılır (bana göre) özellikleride yakın sayılır seni üzmez 😉
Eve gidince o konuyu bulup göstereyim size. Sdn nin bir videosunda diyorlardi.
Bakayım onlara da.
Deniz kenarında telefonunu suya sokup fotoğraf çekenleri gördüm. Elimdeki telefona baktım. 2700tl. YouTubeda testlere göre 20dakikadan fazla duruyor ama güvenemiyorsun ki 🙁
Profilimde biraz aşağı in. 🙂
Z2
Marka ve platform fark etmez demiştim. Teknoloji seven insan iyi olduktan sonra bütün cihazları kullanır.
Anneme yeni z2 aldık.
Tek sorunu Lollipop.
Eğer 5.0.0 gelirse KitKat'a düşürmen gerekecek,
Onun dışında altın fiyat performans oranına sahip telefon.
Note 4'ü markaj altına aldım arkadaşlar 😀