A Milli Futbol Takımı kaptanı Hakan Çalhanoğlu, 2026 FIFA Dünya Kupası'ndan elenmelerinin ardından halktan takım adına özür diledi ve "Buralara kadar 24 yıl sonra biz getirdik. İki maçtır her şeyi denedik ama bir şutla maçı kazandılar. Futbol bazen acımasız" ifadelerini kullandı.

şu takımda gerçekten bir şeyler yapmak için giden futbolcular ve ekipten birileri vardır.
gerisi ne yapmaya gittiği belli değil. yukarıdaki gibi açıklama yapılmaz.
katılacak takım 48 e çıktıda gidebildik demiyor da neler konuşuyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap