Ellerim hala titriyor. Galatasaray'ın şampiyonluk kutlamalarını çekmek için drone havalandırdım. Bir anda kadrajı ayarlamaya çalışırken drone'un havada serbest süzülmeye başladığını ve irtifa kaybettiğini fark ettim (Normalde sen hiç dokunmasan bile drone asla serbest süzülmez ve havada çiviyle çakılmış gibi sabit kalır). Az kalsın drone, akan trafiğin üzerine çakılacaktı. Son 1 metre kala manuel müdahale ile irtifa yükselttim.

Sonra elimdeki kumandada aşağıdaki görsele benzer şekilde "Araca sinyal müdahalesi var" uyarısı çıktı ve bütün gps bağlantılarımı kaybettim. Anında tamamen manuel olarak drone'u alçak irtifaya getirip manuel şekilde yanıma çağırıp oradan ayrıldım.

Muhtemelen "İlter" müdahalesi yedim. Çok kötü bir deneyimdi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap