Amazon’dan son 1-2 ayda sipariş verdiğim ürünlerde hep teslimat ile ilgili sıkıntı yaşıyorum.Kolay gelsin önceden çok güzel çalışıyordu ama ne olduysa son 2 ay içinde inanılmaz bozuldular.Son dönemde kolay gelsin ile sıkıntı yaşayan var mı ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap