Çok fazla kitap birikti. 1 Mayıs Çarşamba akşamı uygun gözüküyor. Kitap ağırlıklı bir canlı yayın / sohbet yayını yapsak mı?
Saat 20.00'de başlayalım bu sefer. 21.00 biraz geç oluyor.
Çok fazla kitap birikti. 1 Mayıs Çarşamba akşamı uygun gözüküyor. Kitap ağırlıklı bir canlı yayın / sohbet yayını yapsak mı?
Saat 20.00'de başlayalım bu sefer. 21.00 biraz geç oluyor.
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çok seviniriz Levent Hocam
Abi sen sevdiğin şeylerin yayınlarını aç eminim onlarada ayrı kitleden yeni izleyiciler gelecektir ki sen boş biri değilsin, en kötü yayında bile bir sohbet çıkar. Bir de yayınlarda her şey çok iyi olacak diye kasma be abi biz seni/sizi tanıyoruz bazı şeyler eksik olsun sohbet muhabbet olsun sizleri seviyoruz.
Evet.
Yeter ki yayın olsun abi konu o kadar da önemli değil. 🙂
Lütfen.
Arkadaşlar; adı geçecek yeni kitapları https://teknoseyir.com/blog/gundemlerde-adi-gecen-kitap-dergi-ve-cizgi-romanlar bloguna cevap olarak ekleyin ki listeyi güncelleyeyim. Bu arada, size zahmet, daha önceki kitap sohbetlerinin linklerini gönerirseniz onları da ekleyeyim.
#TeknoSeyirOkumaKulübü'nde goodreads bağlantısı da vardı.
https://teknoseyir.com/blog/teknoseyir-okuma-kulubu-
@tunakaner: Bulabilirsem o linki de ekleyeyim...
Güzel olur hocam
Levent abi ayda yılda bir olsa bile hobi bölümleri gelirmi. Sohbet tarzı bile olsa yeter mesela sende eski model araba koleksiyonu vardı diye hatırlıyorum onunla başlayabilirsin(hangi arabalar var, nasıl muhafaza edilmeli, koleksiyona yeni parçaları nereden buluyorsun vs). Farklı konuklar ile farklı hobiler üzerine resim göstererek konuşmak bile hoş olur.
Güzel olur abi
Güzel yayındı ellerinize sağlık