Hakikaten taşındıktan sonra taşınma aşamalarınızı anlatan bir video yaparsanız fena olmaz. Tabi abuk subuk yorumlar yapanlar gene olur ama siz takılmayın onlara. Benimde içimde bulunduğum çoğunluk sizi zevkle izliyor.
Bauhaus feci kazık bir mekan.Almış olduğunuz aydınlatma avize ve ampüller orada iki misli fiyatı var.Bu tarz yerlerden alışveriş yerine keşke bayisini bulup alsaydınız osramları.Diğer avize içinde İstanbul'un mekanları var sırf avize satan Maltepe'den Kadıköy'e giden dolmuş yolunda bile avize dükkanları görmüştüm sağ tarafta uygun modeller vardı.
Aslında şöyle birşeyde var o trafikte gezmektense tek bir yerden almak daha iyi aynı hesab'a gelecek sanırım...
Neyse yeni ofisinizi güle güle kullanın.
Abi eski mekan gibi olsun yav 😀 evimiz gibi alışmıştık arka plana 😀
hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun inşallah 😀
çalışan kazanır
Bununda videosu olsa guzel olurdu 🙂
Oooo Bauhaus virali dermişim 😀 Hayırlı olsun şimdiden.
9 🙂
Video olmasa da sosyalde bol fotoğraflı paylaşımlar güzel olurdu, monoyu da görmüş olurduk 😀
hepsinin kutu açılımını bekliyoruz tek tek 😀 @gamsizm
kutunun biri açık gibi 😀
Abi hakkaten şu alışverişler bile video olsa oturur izlerim he 😀
Osram florasan incelemesi isterik 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=t73ID0i4gtI
şu müzikle beraber hızlandırılmış şekilde first person kamera açısıyla bi video olsaydı ne izlerdik ama 😀
video çekeydiniz
Bauhaus incelemesi bekliyoruz 😀
Hakikaten taşındıktan sonra taşınma aşamalarınızı anlatan bir video yaparsanız fena olmaz. Tabi abuk subuk yorumlar yapanlar gene olur ama siz takılmayın onlara. Benimde içimde bulunduğum çoğunluk sizi zevkle izliyor.
Hayrola bir bauhaus virali mi görüyoruz acaba , o değilde dimlenebilir led ampul incelemesi bekliyoruz asıll.
Yeni stüdyo için mi abi 🙂
Ürünleri alırken teknofiyat'a bakmadınız sanırım Bauhausa gittiğinize göre 🙂
Bauhaus feci kazık bir mekan.Almış olduğunuz aydınlatma avize ve ampüller orada iki misli fiyatı var.Bu tarz yerlerden alışveriş yerine keşke bayisini bulup alsaydınız osramları.Diğer avize içinde İstanbul'un mekanları var sırf avize satan Maltepe'den Kadıköy'e giden dolmuş yolunda bile avize dükkanları görmüştüm sağ tarafta uygun modeller vardı.
Aslında şöyle birşeyde var o trafikte gezmektense tek bir yerden almak daha iyi aynı hesab'a gelecek sanırım...
Neyse yeni ofisinizi güle güle kullanın.
Taş bölümüne daha gelmemiştik 🙂
İncelemeeee!!!! kesin içinde ilginç şeyler vardır