Arkadaşlar şehir girişlerinde; tabelalarda neden rakım yazar? yani bu bilgi Kimin ne işine yaramaktadır?

Arkadaşlar şehir girişlerinde; tabelalarda neden rakım yazar? yani bu bilgi Kimin ne işine yaramaktadır?

Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Şehirde'ki Rakı içenlerin sayısını gösterir, buna gore şehrin akp'limi yoksa chp'limi oldugunu anlar ona gore davranrsiniz.
https://youtu.be/eMJaca5WaiE
@olasandra xdxx
.
Aşırı önemli bir bilgidir. Heryere koyarım ben olsam.
Kimsenin de anlayıp dikkat ettiğini sanmam bu bilgiye herkes nüfusa bakar ooooo dayı oğlu İstanbul'a bak ne kadar büyükmüş deyip geçer 🤣 şöyle ki hocam Türkiye gibi dört mevsimin yaşandığı bir Ülkede rakım yazılması oldukça önemlidir şayet güneşli bir havadan karlı bir havaya geçişin de habercisi olabilir. Kısacası Coğrafi koşulları önceden ongorup ona göre önlemini al diye yazılır.
Hava filtresi ve karbüratör ayarının doğru rakıma göre yapılması için. Bugün telefondan rakımı tespit etmek çok kolay ancak bugüne göre değil düne göre düşünmek gerekiyor. Mesela yani. 😀
dağcıların, kampçıların, maceracıların işine yarar.
Uzun yola çıkan adamın işine yarar. En azından akaryakıt kesafet hesaplaması gerekir. Rakım farkından akaryakıt hızla bitebilir.
o sayı yükseldikçe oksijen azalır. akciğerlerinde sorun varsa önemli.
La bi allahın kulu rakım şudur dememiş.Herkes biliyor demekki
Rakım benim bildiğim deniz seviyesinden metre cinsinden yükseliği dir.
Yani 100 yazıyorsa deniz seviyesinden 100 metre yüksektir.Buda altmetre gibi basıncın ve havanın yoğunluğunun değiştiğini anlatır.
@heegee İhtimaller olmayacak anlamına gelmez ama .!
@heegee Haklısın ama Rakım çok eskiden beri var.O tabelalar hangi süreçte değişiyor içeriği kime neye göre yazılıyor bilmiyoruz.Ben bildim bileli var Rakım.
Araçların yalıt sarfiyatını hesaplarken çok işe yarar. Hele şimdi elektrikli olacak araçlar çok çok daha önemli. Rakımı 1000 olan bir yerden 0 olan bir yere belki tek depoda gidebilirsiniz ama tersi mümkün olmayacaktır.