Evde bol içli lahmacun yapımı çalışmam. 😁
Burdan sevgili @burakozkes ve @brave 'ye meydan okuyorum. 🤪 #TempLahmacunu

Evde bol içli lahmacun yapımı çalışmam. 😁
Burdan sevgili @burakozkes ve @brave 'ye meydan okuyorum. 🤪 #TempLahmacunu

Son bir saat içinde 259 ziyaretçi, 95 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu şekilde güzel olacağını sanmıyorum 😀
@anil Neden? 😀
@temp Çok sulanır, pide gibi olur.
@anil Aksine ev fırını zaten kurutuyor hocam.
O yüzden sulanma yoktu öyle, bide tabi domatesi az koymuştum bu riski bildiğim için.
çiğköfte sandım ilk bakışta
@brave Bol Malzemosss, Severiz.. 🙂
Pişmiş mi bu?
@tigiy Pişmemiş hali, pişmiş halini çekemeden yemiş bulundum. 😀
@temp olması gerektiği gibi. 🤣
@temp afiyet olsun
@brave Aslında çok güzel pişmişti de pişmiş halini dayanamayıp yediğim için çekemedim ama pişince biraz daha seyrekleşiyor kendiliğinden ve dediğin kıvama geliyor diyebilirim. 🙂
Bunu lahmacuncuya ver, 3 tane çıkarır. 😀
10 tane çıkaracak olan yerler biliyorum
Çok güzel gözüküyor ha..
Bol acılı ve sarımsaklı ise tamamdır. 👍🙂
Hocam harç ile 3 tane yapman lazımdı, hepsini birine koyamazsın 😂
Ben tarif isteyene atayım; https://teknoseyir.com/durum/1244273
@burakozkes Senin de eline sağlık dostum da bu benim daha önce kafadan yapmış olduğum bir lahmacundu. Sanıyorum seninki soğanlı lahmacun dediğimiz urfa yöresine ait tarzda bir lahmacundu. Bu ise standart lahmacun. 🙂
İnternetten yardım almadım. Domates, sarımsak, salça, kırmızı biber, yeşil biber, azıcık konserve domates, maydonoz, 150-200 gr kadar kıyma, tuz, pul biber, karabiber göz kararı olarak ekleyip bunları robotta azıcık çektim. Sonra da mayalı bir hamur artmıştı evde ben de onu böyle değerlendirdim. Hamur başka olmadığı için böyle hepsini bir hamura tıkıştırmak durumunda kaldım ama sonuç gerçekten muazzam oldu. 😀
@orcun Mantıklı hakkaten denemeye değer o da.
@orcun Ateş taşı denilenden aldım, ama İzöirede kaldı, dediğim gibi gayet başarılı ama pizza için pizza teli lazım
@orcun Evet ev fırınlarında özellikle yaşanan bir problem. Üstü pişer altı pişmez.
Altı pişer üstü pişmez falan. Sırf bu yüzden fırınlarda alt ve üst ısıtma modunda ayrı ayrı müdahale etmek gerekebiliyor.
Eski fırınımızda böyle bir problem yoktu ama yeni fırında ne hikmetse daha kötü sonuçlar alıyoruz.
O yüzden böyle bir şey çözüm olabilir dediğin gibi.
ekmek tarifi de bekliyorum ..benimkisi kabarmiyor mayamidir kabartma tozundan midir olmuyor...pide de yapamam herhalde ben :d
mayadan, Çok oynamayın hamurla.
.
@bobrekmafyasi Yalnız o fotoğrafta gördüğün 1 lahmacunun içinde minimum 100-150 gr kıyma var. 😀
Bunun pişmiş hali nasıl görünüyor(du) asıl onu merak ettim.
@definitive Çekemedim malesef her yorumda belirtiyorum yemiş bulundum. 😀
Ama görüntü itibari ile ev fırını biraz kuruttuğu için pek öyle sulu değildi ama lezzet ve çıtırtı olarak tam kıvamındaydı.
@bobrekmafyasi Bkz: Etin çekilmiş hali. 😀
Kral eline sağlıkta, bu lavaşa boca edilmiş hazır çiğköfte gibi duruyor 😀
@jrex Sağolasın üstad. Evet farkındayım. Biraz doygun renk olması için filtre vermiştim telefondan onun da etkisi var tabi birazcık ama onu sebebi salça ve biber diyebilirim.
Onlar rengi kızartıyor baya.