YouTube'da bu paylaşımı görünce 2010'da kullandığım telefon neydi diye düşündüm ben de, HTC Touch HD idi. Gigabyte gSmart i350 denen berbat cihazdan buna geçince dünyam değişmişti 🙂 Windows Mobile'ın iyi zamanları. Sizin varsa 10 yıl önce kullandığınız telefon neydi?


Nokia n97mini ; pişmanım
5800 olabilir 😁
Benim de bundan sonraki cihazım HD2, gerçek bir efsane. Geçen sene eBay'den bir tane aldım, dursun elimde diye.
Zamanina gore cok iyi telefondur, iki uc defa kullanmistim.
Hatta Android Eclair yada Froyo kurmustum galiba.
32mb ek bir bellegi var, CPU icin ozel sanirim.
Samsung corby
Nokia 5800
2 hattım için Nokia N70 ve 7610
480x800 ekran ve parmak izi okuyucunun ilk örneği 🙂
Samsung E250 - n95'te olabilir.
Tuşlu bir Samsung'tu 2009 Yılında.
iPhone 4 diye hatırlıyorum 🙂
Yanlış hatırlamıyorsam nokia 6230i
6300
k700i
Hatırladığım kadarıyla, Sony Ericsson C510 vardı. K550i mefta olunca serviste değişmişti. Sağ olsunlar, o zamanlar Genpa ve Sony Ericsson, garanti konusunda çok iyiydi.
Huawei Ideos X5
Nokia N95 8GB.
Telefonum yoktu.