YouTube'da bu paylaşımı görünce 2010'da kullandığım telefon neydi diye düşündüm ben de, HTC Touch HD idi. Gigabyte gSmart i350 denen berbat cihazdan buna geçince dünyam değişmişti 🙂 Windows Mobile'ın iyi zamanları. Sizin varsa 10 yıl önce kullandığınız telefon neydi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap