Dün bizimkiler yetkili bayiiden Bianchi touring 313 almışlar. Genel olarak kardeşim kullanacak fakat geçici bir süre (bahara kadar) ben de bunu kullanacağım. Özellikle şehir içinde 14km civarında kullanacağım en fazla. Düşünceleriniz nelerdir model hakkında. Bir de almam gereken ekipmanları söylerseniz sevinirim. Kask ve eldiven alırken nelere dikkat etmeliyim? #tsbisikletkulübü #Bisiklet #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Hakan @i12mini

    Kask olarak bol delikli mtb türünde kask alırsan güneşten falan koruyor biraz. Eldiven olarak jelli eldiven önerebilirim seleyide jelli yaparsan( jelli kılıf ta olabilir) evdeki konfor 😀

Yeni kulaklık alacağım. 150TL bandında bassları güçlü, net ve dengeli ses veren biraz da hoş görünümlü kulaklık önerisi istesem çok mu şey istemiş olurum? 🙂 Şu anda aklımda Sony'nin MDR-XB450AP ve ZX660AP modelleri var. Bu ikisinden hangisi daha iyidir? Bir de modellerde mesela XB450, XB450AP, XB450APL, XB450APR... tarzı ekler var farkı nedir? Başka önerebileceğiniz kulaklık var mıdır? #akış #BirazMüzik #TeknoYardım #KulaklıkTavsiyesi

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Elimde hantal bir laptop var. HP G62. Özellikler; i5 460m, HD5450 (ama galiba HD Graphıcs4000 kullanıyor) 4gb ram. CS:GO'da 15-30fps alıyorum. Ramler dual channel 2x2 1333mhz. Ben bi 2gb'lığı çıkarıp 4 gb taksam 6gb uyumlu çalışır mı? Performansa etkisi ne kadar olur? #akış #CSGO

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5

Gençler bir şey soracağım. Origin'den BF4 7 günlük trial sürümünü indirsem daha sonra satın aldığım zaman bir daha indirmeme gerek var mı? Yoksa direk full sürüme geçiş mi yapıyor? Biliyorum bugün bununla ilgili çok soru sordum ama cidden BF ve Origin konusunda bilgim sıfır. Ha bir de unutmadan şunu da sorayım. Steam'deki gibi Originde de oyunları gift code olarak alma imkanımız var mı? #akış #origin #battlefield4

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#akış Origin'den Proxy ile Meksika üzerinden alışveriş yapan var mı? Battlefield'da veya herhangi bir oyunda multiplayerda ban vb. riskler var mı? Veya herhangi bir sorun oluşuyor mu? #origin #originindirim

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Origin'de Battlefield 3,4,Hardline 5 euro. Şu anda elimde kötü sayılabilecek bir laptop var. Yaz sonuna doğru RX480'li sistem toplamayı düşünüyorum. Sizce şu anda hangi oyunu almalıyım. Battlefield 3'te hala oyuncu var mıdır? Battlefield 4 ve Hardline'ı bilgisayarımın kaldıracağını düşünmüyorum. Ama ileriye dönük olarak almalı mıyım? Daha önce hiç BF deneyimim olmadı premium ile arasındaki farklar nelerdir? Aradaki 10 Euro'ya değer mi? Yoksa şimdilik BF3 alıp sistem topladığım zaman BF1 mi alayım? Battlefield 3 alsam beraber toplanıp oynayabilir miyiz CS:GO ya da arada sırada yapılan ETS 2 gibi? Biraz uzun oldu ve bir çok soru sordum ama cevaplarsanız çok sevinirim. 🙂 #akış #origin #originindirim #battlefield4 #battlefield3 #battlefieldhardline

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 6

Asus kadar iğrenç bir firma görmedim hem Türkiye'ye en son getiriyorlar Zenfone 2'yi hem de hala satışa çıkarmıyorlar. 32 gblık model hala satışa çıkmadı. Dün göstermelik çıktı yeniden 50 tane satıldı yine bitti e-shopta. Teknomarketlere ne zaman gelecek diye aradım müşteri temsilcilerini 1-1,5 ay içinde dedi :O daha erken gelemez mi deyince de bilmiyoruz ayağına yatıyorlar. Ulan bu fiyat aralığında başka seçeneğim olsa hiç para kazandırmayacağım bu firmaya da alternatif yok 🙁 #akış #android #ceptelefonu #Asus #Zenfone2

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Gençler fiyatı daha da arttırma gibi bir şansım oldu LG G3 ile Sony Z2 arasında kaldım Zenfone 2 hakkında kötü yorumlar aldım G2 son güncellemesini aldı diyorlar o yüzden eledim onları ayrıca Z2'nin tasarım açısından hiç hoşuma gitmediğini belirtmek isterim 🙁 G3 de ısınma sorunu falan diyorlar ama G3 alacak gibiyim @agab bir iphone kullanıcısı olarak senin de tavsiyeni almak isterim 😀 @gamsizm @phoenixim @swift sizin de tavsiyelerinizi almak isterim 🙂 🙂 #akış #ceptelefonu #Tavsiye #android

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 25

Gençler önümüzdeki hafta yeni telefon alacağım 1200 tl civarında önerdiğiniz bir telefon var mı?? Şu anda LG G2, Zenfone 2 ve belki zorlarsam Xperia Z2 var gibi. Bana en uygun zenfone 2 gibi geldi ama siz ne düşünüyorsunuz?? Bu arada Zenfone 2 16 GB ve 32 GB arasında çok fark var mı?? #akış #ceptelefonu #Tavsiye

BeğenFavori PaylaşYorum yap