Gençler fiyatı daha da arttırma gibi bir şansım oldu LG G3 ile Sony Z2 arasında kaldım Zenfone 2 hakkında kötü yorumlar aldım G2 son güncellemesini aldı diyorlar o yüzden eledim onları ayrıca Z2'nin tasarım açısından hiç hoşuma gitmediğini belirtmek isterim 🙁 G3 de ısınma sorunu falan diyorlar ama G3 alacak gibiyim @agab bir iphone kullanıcısı olarak senin de tavsiyeni almak isterim 😀 @gamsizm @phoenixim @swift sizin de tavsiyelerinizi almak isterim 🙂 🙂 #akış #ceptelefonu #Tavsiye #android
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobilSon bir saat içinde 229 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bence Z3 Compact al. Donanım haber sıcak fırsatlarda 1300 liraya görmüştüm dün
G3 - 32 gb ithalatçı garantili ise Gittigidiyorda 1200 lira
ben de ithalatçı garanti almayı düşünüyorum bu arada bugün media markta gidip neredeyse tüm telefonları deneme imkanım oldu 🙂 fakat z3 compact boyut bakımından çok küçük geldi 🙁
iPhone'dan geçmiyo musun sen ya, nasıl küçük geliyor 😀 onu göz önüne alıp Z3C demiştim
Bütçe ne kadar demiştin? @tailstock
iphone dan hiç geçermiyim bu bütçeli telefonlara 😀 😀 2.el 5s satsam zaten neredeyse bu bütçeye ulaşıyorum 🙂 bütçe konusuna gelirsek mümkünse 1200-1300 civarı uygun olur 🙂
ben de öyle düşünüyorum bu yüzden G3 e daha yakınım gibi onun hakkında ne düşünüyorsunuz @lk
bir de m4 aqua var o nasıl gibi bir bilginiz var mı
ya eğer çok ısınırsa bir bırakırım soğusun diye 3-4 dakika sonra tekrar bakarım 🙂
Şimdi G4 çıkınca G3 fiyatları baya bir düşecek. Sony habire telefon çıkarıyor, o yüzden ben G3 alırdım.
G4 çıkınca?? @agab iphone dışındaki telefonlara bakmadığın ne kadar belli 😀 😀 g4 çıkalı kaç hafta oldu hatta belki 1 ay bile olmuştur 🙂
Ya yaygınlaşınca demek istedim 😀 Daha hala yeni telefon gözümde dün çıkmış gibi 😀
ithalatçı garantili zaten 1200-1300 civarında zaten 2 eski sürüm olan g2 bile 1000-1100 civarında daha fazla düşeceğini sanmam 🙂
@tailstock ağır olmuş cevabın 🙂
🙂 zaten forumda görüyorum @agab ın üstüne çok gidiliyor her durumunun fotoğrafının yorumunun vs. altında hep iphone mevzusu adam aldığına alacağına pişman oldu resmen iphone u 🙂
ama yani ilk yazdığına bakılınca neredeyse 1 ay önce çıkmış bir telefona çıkınca demek biraz saçma duruyor hadi piyasadan haberin yok hiç reklam da mı izlemedin dedirttiriyor ama sonra düzeltmeye çalıştı gibi 😀
@tailstock Çok ağır olmuş cevabın, kazı çevirmeye çalışmış arkadaşta ama olmamış kaz yanmış bir kere 🙂
neyse canım daha fazla üstüne gitmeyelim @agab ı sevdiğimizden yapıyoruz pek bi art niyetimiz de yok herkes yapıyor böyle şakalar. Zaten @agab ı iphone kullandığı için değil aynı anda torrentler ile uğraştığı için takılıyoruz rahatsız oluyorsa devam etmeyiz ancak rahatsız olacak bir konu olduğunu da düşünmüyorum 🙂 ayrıca laf sokma amacım da yoktu 🙂 sonuçta zahmet etmiş yorum yapmış bi gönderimizin altına dimi 🙂
wp çok düşünmüyorum uygulama desteği malum 🙂
z2'ye çok baktım fakat bir türlü ısınamadım.Gerek şekli olsun gerek ekranı, kamerası vs. hiç ısınamadım. Başka alternatiflerinizi de duymak isterim.
http://www.hizlial.com/huawei-ascend-mate-7-silver/10584357?utm_source=akakce&utm_medium=cpc&utm_campaign=akakce_cpc&source=mobil&v=1.5.6
emin değilim iyi gibi aslında ama 🙂
Bence fiyatına göre on nhmara telefon,güzel bataryası,full metal tasarımı,incr çerçeveler(note 2 5.5 inç ama onunla aynı büyüklükte),iphonedan bile daha iyi bir parmak izi okuyucusu var( şu yönden iyi hem 360 derece okuyabiliyor hemde ekranın açık olmasına gerek kalmadan çalışıyor),üstelik resmi ithalatçı garantisi
@orcun zenfone 2 hakkında ne düşünüyosun alınırmı 16gb modeli
@orcun ben de zaten dün 2 saat civarında denedim g3 ve zen2 yi g3 daha şık daha performanslı geldi bana o yüzden g3e heveslendim o da sorunlu bir cihazmış zen2 de android m alırmı diye endişelerim var ve şarjı çabuk bitiyor diyorlar ve kamerası g3le kıyaslanamaz bile benim için kamera da önemli ama galiba yine zen 2 alacağım gibi 🙁
@orcun android güncellemesi gelir mi bundan sonra zen2 ye android 5.1 m falan
@tailstock ne cesit uygulamalar kullaniyorsun da wp'nin uygulama destegi az diyorsun acaba?