#akış Origin'den Proxy ile Meksika üzerinden alışveriş yapan var mı? Battlefield'da veya herhangi bir oyunda multiplayerda ban vb. riskler var mı? Veya herhangi bir sorun oluşuyor mu? #origin #originindirim
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobilSon bir saat içinde 229 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Titanfall almistim zamaninda sorun cikmadi bende. Bilmiyorum son durumlar nedir.
Bir ara öyle aldım bf4 sıkıntı olmadı şu ana kadar.hola vpn kullanmıştım