Bir bizim Asus gönderemedi şu güncellemeyi. Asus yazılım açısından berbat bir firma. En azından telefon sektöründe. Güncelleme vermeyeceğiz demiyor. İlk önce 2016 2. çeyrek dendi. Daha sonra Haziran sonu dendi. En son 11-17 Temmuz arası dendi ancak hal güncelleme yok. O kadar para verip parasıyla rezil olmak böyle bir şey herhalde. Zenfone 3 nasıl olacak bilmem ama isterse performans olarak uçursun yine de alınmasını önermiyorum. Zaten 1700-2200 TL bandında olacağı için o fiyata kesinlikle başka marka-modellere yönelmeli.
Bende Online İşlemler'e giriş bile yapılamıyor. Bugün faturamın yenilenme günüydü bir sorun çıkmasa bari. 😀