cs:go ya yeniden başladım fakat acemi er(1.sv)yim rekabetçiye girip rütbe atlayayım dedim en az 3.sv olmanız lazım diyor. İyi de 3.seviyeye nasıl geleceğim rekabetçiye giremeden? Tam bir paradoks... @agab 🙁
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 238 ziyaretçi, 108 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Topluluk sunucuları olur Ölüm maçı olur... Burdan xp kazanabilirsin
abi lütfen bi söyleyin ya ölüm maçında bit kadar xp kazanılıyor
Ömrümüz biter ben 2.seviyeyim bi ara bıraktım cs yi şimdi tekrar oynucam 3.seviye er olmam lazımmış ee rekabetçide çok fazla xp veriyor ölüm maçı vs bit kadar biri çare bulsun
@agab abi 20-30 xp ile level mi atlanılır naptın ya 🙁
İyi adam öldürüp 1. olursan baya veriyor. Ama en çok rekabetçi veriyor. Bana bir kere 2300XP vermişti 😀 Genel olarak da 800xp alıyorum maç başına
Kardeşim 20-30 vermez.O senin noobluğundandır.İlk oyuna başladığımda baya kötü oynuyordum.Sonra geliştim ak-47 ssg gibi silahları iyi kullanmaya başladım.
Ne kadar adam öldürür,ne kadar asist yapar,ne kadar az ölürsen, o sana xp olarak dönüşür.
Mesela ben şuanda Basit eğlenceden 800 alıyorum.(Bu hafta bayağı bir haftalık bonus veriyor)
Daha çabuk atlarsın.Ben şuanda Binbaşıyım ve rekabetçide fazla takılmam.Tabi biraz oynamışlığım var.Gümüş 1'İm 🙂
Dediğim gibi aimini falan geliştir.Taktiksel oyna.Video falan izle güzel oynarsın.Bide güzel i5
bilgisayar. Bu kadar.
@trgaming-samet Kardeşim hortun dibine vurdun. 🙂 Tarihe fark ettiysen 1 yıl önce diyor. O zamanlar ilk rekabetçi engelinin geldiği zamanlardı. Ve tp almak o kadar zordu ki. Artık öyle değil. Oyunu bırakmıştım okuldan dolayı. Haziran başında 1 günde 1.seviyeden 3.seviyeye atladım 2 de rekabetçi kazandım sonra rekabetçide zaman engeli geldi. Çok da iyi oynamadığım halde. 😀 Tavsiyem bundan sonra tarihe de dikkat etmen.
rekabetçide iyi xp verdiğini biliyorum ama basit eğlencede çok çok az veriyor kaç kez mvp oldum şu anda en çok aldığım xp 120xp 🙁
bi taktik verin
Ben de bugün oynamaya bașladım. Önceden baya oynamıșlığım vardı sadece kendi hesabım yoktu bugün bașladım ve 4 saat aralıksız oynayarak er 2 ye ulașabildim. Deathmatchlerde hep 2. veya 3. bitiriyordum ve maç bașına 400-500 xp veriyordu. Yani az çok iyi oynayabilirseniz er 3 e yükselmek daha kısa sürüyor