cs:go ya yeniden başladım fakat acemi er(1.sv)yim rekabetçiye girip rütbe atlayayım dedim en az 3.sv olmanız lazım diyor. İyi de 3.seviyeye nasıl geleceğim rekabetçiye giremeden? Tam bir paradoks... @agab 🙁

BeğenFavori PaylaşYorum yap