Asus kadar iğrenç bir firma görmedim hem Türkiye'ye en son getiriyorlar Zenfone 2'yi hem de hala satışa çıkarmıyorlar. 32 gblık model hala satışa çıkmadı. Dün göstermelik çıktı yeniden 50 tane satıldı yine bitti e-shopta. Teknomarketlere ne zaman gelecek diye aradım müşteri temsilcilerini 1-1,5 ay içinde dedi :O daha erken gelemez mi deyince de bilmiyoruz ayağına yatıyorlar. Ulan bu fiyat aralığında başka seçeneğim olsa hiç para kazandırmayacağım bu firmaya da alternatif yok 🙁 #akış #android #ceptelefonu #Asus #Zenfone2
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobilSon bir saat içinde 229 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
1-1,5 ay içinde geleceğini nerden biliyor o zaman?? ayrıca arayan başka arkadaşlarım da oldu onlara 1-2 hafta içinde gelecek diyen aynı kişi bana 1-1,5 ay diyor. Bi gariplik yok mu bu işte?
Sıkıntı asus değil ülkemin saçma sapan politikaları.
asus vergileri bekliyor bence 🙁 ayrıca sorun türkiyede olsaydı tüm telefonlar geç çıkardı samsung, lg, sony bunlar tüm dünyayla hemen hemen aynı zamanda çıkarıyorlar ama asus artık afedersiniz ama b*kunu çıkardı yani 16 haziranda lansmanı yapılan telefon haziran ayı içinde tüm mağazalarda olacak dendi 7 temmuz geldi hala tık yok 🙁 her aradığımızda başka tarih veriyorlar erteleyip duruyorlar 🙁
Diğer telefonlarlar vergiden önce çıktı.Evet belki de asus vergileri bekliyor...
ne zaman çıkmış olduğu önemli değil s2ye bile gelecek zam yani zamdan kaçış yok zaten piyasadaki tüm telefonların üstüne zam gelecek 🙁
Artık asus iyice bozdu eskiden çok iyi destek veriyordu yada desteğe hic gerek kalmıyordu şimdi herkes asusla problem yaşıyor ithalatçı/müdür vs mi değişti acaba