Burada Itopyada calısan yetkili birine nasıl ugrasabilirim bilen var mı ? müşteri hizmetleri hiç bir şekilde yardımcı olmuyor. artık bunların bana tezgah kurduğunu ve monitorume el koyduklarını dusunuyorum
Itopya Aoc'un değişim onayı verdiği monitorume el koydu. zorla para iadesi yapmaya calısıyorlar. onlarca kez mail attım, telefonla aradım hiç bir şekilde yardımcı olmuyorlar mail atın diyorlar maillere dönuş yapan yok. suan piyasası 6bin olan monitor için 2500 lira iade yapıcaklar. Aoc teknik servisi ile onlarca kez görüştüm biz değişim onayı verdik, Itopyaya ıslak imzalı değişim formu bile gönderdik geri dönüş yapmadılar bize onlardan haber verirlerse biz ürünü onlara onlarda size gönderebilir diyor ama itopya inatla para iadesi yapıyoruz diyor! Itopyaya 5 lira bile masrafı olmayacak değişim için neden para iadesi yapılmaya calısıyor ? benim hem gönderdiğim monitorum hem de değişim onayı almış monitorum nerede? birileri kendine mi almaya calısyor?
nothing phone 1 kullanan var mı ?
merhaba, uzun süre teknoloji gündemini takip etmedim. yurtdışından telefon alma imkanım var ama imei işleri çok değişmiş. direnç ile imei atma vs çoğu telefonda imei atılmama sorunu çıkmış. bu imei işleri tamamen öldü mü? yoksa hala imei atılan telefonlar var mı? kafamda xiaomi modellerinden birini almak var ya da nothing phone (1) acaba bunlara imei atılıyor mu? ya da sizin bir tavsiyeniz var mı
merhabalar bulunduğum konumda 50mbit hıza kadar erişimim açıldığı için yeni bir modem almam gerekiyor. şuan asus adsl modem kullanıyorum. asustan memnun gibiyim çünkü kaç yıllık modem olmasına rağmen hala yazılım update alıyor. bence bu büyük bir artı.
tplink modemlerin bir tık daha ucuz ve daha yeni model gibiler sanırım. tplink kullanıp memnun olan var mı ? düzenli yazılım updateleri alınıyor mu ?
sizin vdsl/fiber destekli modem önerileriniz nelerdir ?
#akış #ASUS DSL-N14U #mtu
modem ihtiyacından dolayı ASUS DSL-N14U modemi gözüme kestirdim 120 lira civarında.gördüğüm kadarıyla genelde kullananlar memnun fakat tek bir sorum var. bu modemde akk sonrası mtu ayarları ile oynayarak hız yükseltebiliyor muyuz torrent falan dl yaparken? şuan ki modemim tplink ve onda çok rahat mtu ayarı ile max hızıma ulaşıyorum torrentte
yeni bir laptop alındı. test etmek yapabilmek için hangi programlar kurulmalı acaba? gpu sıcaklığı, cpu sıcaklığı kasa sıcaklığı gibi şeyleri de hangi programlarla ölçebiliriz
uzun zamandır ne teknoseyir videolarına ne de başka kullanıcıların yazdıklarıma yorum yapamıyorum, acaba bir ban falan mı söz konusu? firefox kullanıyorum., kaç kere çerez sildim ettim fakat hala düzelmedi. yorum yazıyorum göndere basıyorum fakat gönderiliyor kısmında takılıp kalıyor @gamsizm @hkellecioglu
acaba ben banlı falan mıyım, ne teknoseyir videolarına nede başkalarının yazılarına yorum yazamıyorum @hkellecioglu ??
@ademhelvaci abiye ulas.o yardimci okur
tek yapmaları gereken aoc teknik servise geri dönüş yapmak ama onu bile yapmıyorlar. para iadesi yapılıyor biz bir şey yapamayızdan başka bir şey demiyorlar
en az 4 5 kere konustum aoc teknik serivis ile. onlar değişime onayvermiş yeni bir model ile. zaten banada mail gelmişti 1 ay önce değişim istermisiniz diye bende onaylamıştım. bayram öncesi itopyayı aradığımda yarın kargolıcaklarını söylediler. bu hafta para iadesini yaptık diyorlar.
@sckn evet biliyorum. teknik servis değişim için onay maili gönderdiğinde yeni model ürünü de önerdiler ve itopyanın sitesinde yani stoklarda var