uzun zamandır ne teknoseyir videolarına ne de başka kullanıcıların yazdıklarıma yorum yapamıyorum, acaba bir ban falan mı söz konusu? firefox kullanıyorum., kaç kere çerez sildim ettim fakat hala düzelmedi. yorum yazıyorum göndere basıyorum fakat gönderiliyor kısmında takılıp kalıyor @gamsizm @hkellecioglu

BeğenFavori PaylaşYorum yap