merhaba, uzun süre teknoloji gündemini takip etmedim. yurtdışından telefon alma imkanım var ama imei işleri çok değişmiş. direnç ile imei atma vs çoğu telefonda imei atılmama sorunu çıkmış. bu imei işleri tamamen öldü mü? yoksa hala imei atılan telefonlar var mı? kafamda xiaomi modellerinden birini almak var ya da nothing phone (1) acaba bunlara imei atılıyor mu? ya da sizin bir tavsiyeniz var mı

BeğenFavori PaylaşYorum yap