Burada Itopyada calısan yetkili birine nasıl ugrasabilirim bilen var mı ? müşteri hizmetleri hiç bir şekilde yardımcı olmuyor. artık bunların bana tezgah kurduğunu ve monitorume el koyduklarını dusunuyorum

Itopya Aoc'un değişim onayı verdiği monitorume el koydu. zorla para iadesi yapmaya calısıyorlar. onlarca kez mail attım, telefonla aradım hiç bir şekilde yardımcı olmuyorlar mail atın diyorlar maillere dönuş yapan yok. suan piyasası 6bin olan monitor için 2500 lira iade yapıcaklar. Aoc teknik servisi ile onlarca kez görüştüm biz değişim onayı verdik, Itopyaya ıslak imzalı değişim formu bile gönderdik geri dönüş yapmadılar bize onlardan haber verirlerse biz ürünü onlara onlarda size gönderebilir diyor ama itopya inatla para iadesi yapıyoruz diyor! Itopyaya 5 lira bile masrafı olmayacak değişim için neden para iadesi yapılmaya calısıyor ? benim hem gönderdiğim monitorum hem de değişim onayı almış monitorum nerede? birileri kendine mi almaya calısyor?

BeğenFavori PaylaşYorum yap