• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

join4freee
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 28.07.2015
  • join4freee @join4freee

    Murat Bey merhaba. Geçenlerde PcLabs'ı ziyaret etmem gerekti, ancak ulaşamadım. Siteyi masrafsız bir sunucuya taşıdığınızı söylemiştiniz, komple fişini çektiğinizi düşünmek istemiyorum. Çok değerli bilgiler içeren, 12 sayfalık anakart, 8 sayfalık ekran kartı incelemesi nasıl olur bilmeyen birçok tozlu raflar sevdalısı genç kardeşlerimizi de yönlendirebileceğiniz bir bilgi mirasını, sohbetlerimizi, değerli yorumları, emeğinizi, geçmişinizi yok etmek isteyeceğinizi sanmıyorum. Saygılar.

    28 Temmuz 2015 - 11:39 Beğen
  • join4freee @join4freee

    Evet saf su elektriği iletmez ancak su sızması yaşarsanız, kasanızın içinde bulunan donanımlardaki toz, suyla karışınca o suyu bir miktar iletken hale getirecektir.

    21 Kasım 2013 - 14:55 Beğen
  • join4freee @join4freee

    Yorumu yazarken gülücük koymayı unutmuşum. Şimdi koyayım 🙂

    Ama kinetik enerji hakkında yazdığım, telefonun parçalarının ayrılıp fırlamasının telefonu koruması olayı, teoride de, pratikte de geçerli...

    16 Kasım 2013 - 11:31 Beğen
  • join4freee @join4freee

    Nokia'lar zaten Formula 1 teknolojisiyle üretilmiş telefonlardır. Telefon düştüğünde parçaları ayrı yanlara saçılırlar ve telefonun kinetik enerjisi, batarya, kapak vs. tarafından soğrularak telefonun sağlam kalmasını sağlarlar.

    Hatta rivayetlere göre F1 bu teknolojiyi Nokia'dan çalmıştır; ancak Nokia, Apple gibi patent davalarıyla uğraşmayıp, insanlık namına hayırlı işlerde kopyacılığın kullanılmasına göz yummuştur...

    14 Kasım 2013 - 19:34 Beğen
  • join4freee @join4freee

    Fiyat avantajı mı?
    Yok artık daha neler!

    Milleti kandırmayın.
    Ayıptır, günahtır!

    Bu konuda bilgisiz iseniz de, biraz araştırın da öyle yorum yapın lütfen.
    Yukarıda bu telefonu almaya niyeti olanlar için yeterince uyarı niteliğinde objektif yorumlar mevcut...

    Özellikleri fiyatına göre uygun diyen bir Allah'ın kulu da yok. (editörler de dahil...)

    28 Temmuz 2013 - 01:44 Beğen Sil
  • join4freee @join4freee

    Retaliator olmasın?

    21 Haziran 2013 - 08:08 Beğen Sil
  • join4freee @join4freee

    En mineralli suyu sizin ütü içiyor 🙂
    Yaptığınız şey yanlış...

    Umarım bu tür incelemeler Teknoseyir'e maddi açıdan iyi destek oluyordur.
    Çünkü bir yerden sonra kabullenmenin başka yolu kalmıyor 🙂

    28 Mayıs 2013 - 08:41 Beğen
  • join4freee @join4freee

    Murat Bey, sözlerinizden geçmişinize ve eski takipçilerinize ihanet eden bir tutumu sizden görmek çok yadırgatıcı.

    Halbuki sizler bu siteyi kurarken para kazanmayı ön plana koymadığınızı belirten yorumlarla birlikte; günlük 10 dakikalık sohbetli, teknoloji molası tadı veren bir site olduğunuzu belirtiyordunuz.

    PcLabs gibi yazılı ve ciddi değil ama sıcak ve izlenmesi kolay, 'atıştırmalık' incelemeler olacaktı incelemeleriniz.

    PcLabs'tan istediğiniz geliri elde edememek, sizi "Allah bize bilişim yayını olmaktan tamamen kurtulduğumuz günleri de gösterir inşallah" dedirtecek kadar değiştirmiş demek ki...

    Söyleminize kızmamak mümkün değil; kusura bakmayın.

    Okumanızı tavsiye ederim.
    www,teknoseyir.com/22/teknoseyirden-merhaba/

    30 Nisan 2013 - 09:49 Beğen
  • join4freee @join4freee

    Seni gidi GDO'lu şey!

    22 Nisan 2013 - 08:07 Beğen Sil
  • join4freee @join4freee

    Severek yapılan bir işin tadı hakikaten güzel oluyor; tadı insanın damağında kalıyor.
    Emeğinize, yüreğinize sağlık...

    27 Ağustos 2012 - 21:09 Beğen
  • join4freee @join4freee

    Video kalitesi yeterli seviyede.
    Üstelik Youtube videoları mobil cihazlarda da yaygın şekilde izlenebiliyor.

    Güzel semtte stüdyonuz.
    Kargocu da yakın 🙂

    27 Ağustos 2012 - 19:39 Beğen
  • join4freee @join4freee

    Bu tür hırsızlık vakaları var. "Sosyal medya"yı bu kadar masum göstermeyin derim bence...

    İnsanların zaaflarından faydalanarak para kazanmayı bilen girişimciler, kendilerini insanlık için çok faydalı işler yapıyormuş gibi de görebilirler.

    Anormalin normal olarak benimsettirildiği 'küresel' dünya düzeninde, para kazandıran herşey takdire şayandır...

    01 Temmuz 2012 - 02:57 Beğen Sil
  • join4freee @join4freee

    Eski bilgisayarlar ne işe yarıyor? 🙂

    01 Mayıs 2012 - 12:43 Beğen Sil
  • join4freee @join4freee

    7:40'da Dark şöyle buyuruyor: "Ben bilgisayarımın ekranına dokunmam hayatta.Başkası da dokunursa sinir krizine girerim temizleyene kadar."

    Ne kadar örnek alınması gereken bir sözdür bu aslında; birçok pis 'tüketene' de ders olmalıdır.

    O vıcık vıcık parmak izleri bugün benim midemi bulandırdı resmen; ekranı kolonya! ile dezenfekte etmek zorunda kaldım.

    O Lcd, o 'insanın' parmaklarından daha değerli benim gözümde 🙂
    Neyse ki kendisini mecburiyyetten kolonya ile temizlediğimi bildiğinden, kızıp rengini bozmadı 😛

    01 Mayıs 2012 - 01:22 Beğen
  • join4freee @join4freee

    Kart gerçekten kalite kokuyor.
    Yongalar Fransa'dan, üretim Almanya'dan...

    Bir de bu ülkelerdeki işçilik maliyetinin yüksekliğini ve de o zamandaki teknoloji ve teknolojik cihaz üretiminin ne kadar pahalı olduğunu düşünürsek, günümüzün 'çakalları' geçmişe gitse bu kartı $5000-6000 den aşağı satmaya kalkmazlardı.

    Ama sonuçta avuçlarını yalayıp, fiyatı düşürmek zorunda kalırlardı.
    Çünkü tüketiciler, eskiden bu kadar aptal değillerdi...

    20 Nisan 2012 - 15:37 Beğen
  • join4freee @join4freee

    Cisco'da çalışmış "ADAM" bu mu?...

    20 Ocak 2012 - 09:32 Beğen
  • join4freee @join4freee

    😀
    Bu arada arkadaşa da cevap verilmiş...

    19 Ocak 2012 - 14:43 Beğen Sil
  • join4freee @join4freee

    Cümlenizde bunu belirtseydiniz, sizi 'çocuk' zannetmezdim.
    Bir de, imla kurallarını 'çocuklar' sıklıkla ihlal ederler 🙂

    19 Ocak 2012 - 12:41 Beğen
  • join4freee @join4freee

    Yalnız biz, şu anda da yaşıyoruz.
    Sen, o zamanlarda ne yapıyordun?
    Misket mi oynuyordun? 🙂

    19 Ocak 2012 - 08:43 Beğen
  • join4freee @join4freee

    Uzun lafın kısası, yine harika bir retro incelemesi.
    (İşim olmasa çok şey yazardım...)

    12 Eylül 2011 - 09:33 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (31)
  • Takipçi (4)
  • Takip edilen (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

GMKtec K8 Plus Mini PC & Dark Oculink Harici Ekran Kartı Kiti

11

XPG Lancer Blade RGB DDR5 Bellek

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum