Evet saf su elektriği iletmez ancak su sızması yaşarsanız, kasanızın içinde bulunan donanımlardaki toz, suyla karışınca o suyu bir miktar iletken hale getirecektir.
Evet saf su elektriği iletmez ancak su sızması yaşarsanız, kasanızın içinde bulunan donanımlardaki toz, suyla karışınca o suyu bir miktar iletken hale getirecektir.
Yorumu yazarken gülücük koymayı unutmuşum. Şimdi koyayım 🙂
Ama kinetik enerji hakkında yazdığım, telefonun parçalarının ayrılıp fırlamasının telefonu koruması olayı, teoride de, pratikte de geçerli...
Nokia'lar zaten Formula 1 teknolojisiyle üretilmiş telefonlardır. Telefon düştüğünde parçaları ayrı yanlara saçılırlar ve telefonun kinetik enerjisi, batarya, kapak vs. tarafından soğrularak telefonun sağlam kalmasını sağlarlar.
Hatta rivayetlere göre F1 bu teknolojiyi Nokia'dan çalmıştır; ancak Nokia, Apple gibi patent davalarıyla uğraşmayıp, insanlık namına hayırlı işlerde kopyacılığın kullanılmasına göz yummuştur...
Fiyat avantajı mı?
Yok artık daha neler!
Milleti kandırmayın.
Ayıptır, günahtır!
Bu konuda bilgisiz iseniz de, biraz araştırın da öyle yorum yapın lütfen.
Yukarıda bu telefonu almaya niyeti olanlar için yeterince uyarı niteliğinde objektif yorumlar mevcut...
Özellikleri fiyatına göre uygun diyen bir Allah'ın kulu da yok. (editörler de dahil...)
En mineralli suyu sizin ütü içiyor 🙂
Yaptığınız şey yanlış...
Umarım bu tür incelemeler Teknoseyir'e maddi açıdan iyi destek oluyordur.
Çünkü bir yerden sonra kabullenmenin başka yolu kalmıyor 🙂
Murat Bey, sözlerinizden geçmişinize ve eski takipçilerinize ihanet eden bir tutumu sizden görmek çok yadırgatıcı.
Halbuki sizler bu siteyi kurarken para kazanmayı ön plana koymadığınızı belirten yorumlarla birlikte; günlük 10 dakikalık sohbetli, teknoloji molası tadı veren bir site olduğunuzu belirtiyordunuz.
PcLabs gibi yazılı ve ciddi değil ama sıcak ve izlenmesi kolay, 'atıştırmalık' incelemeler olacaktı incelemeleriniz.
PcLabs'tan istediğiniz geliri elde edememek, sizi "Allah bize bilişim yayını olmaktan tamamen kurtulduğumuz günleri de gösterir inşallah" dedirtecek kadar değiştirmiş demek ki...
Söyleminize kızmamak mümkün değil; kusura bakmayın.
Okumanızı tavsiye ederim.
www,teknoseyir.com/22/teknoseyirden-merhaba/
Severek yapılan bir işin tadı hakikaten güzel oluyor; tadı insanın damağında kalıyor.
Emeğinize, yüreğinize sağlık...
Video kalitesi yeterli seviyede.
Üstelik Youtube videoları mobil cihazlarda da yaygın şekilde izlenebiliyor.
Güzel semtte stüdyonuz.
Kargocu da yakın 🙂
Bu tür hırsızlık vakaları var. "Sosyal medya"yı bu kadar masum göstermeyin derim bence...
İnsanların zaaflarından faydalanarak para kazanmayı bilen girişimciler, kendilerini insanlık için çok faydalı işler yapıyormuş gibi de görebilirler.
Anormalin normal olarak benimsettirildiği 'küresel' dünya düzeninde, para kazandıran herşey takdire şayandır...
7:40'da Dark şöyle buyuruyor: "Ben bilgisayarımın ekranına dokunmam hayatta.Başkası da dokunursa sinir krizine girerim temizleyene kadar."
Ne kadar örnek alınması gereken bir sözdür bu aslında; birçok pis 'tüketene' de ders olmalıdır.
O vıcık vıcık parmak izleri bugün benim midemi bulandırdı resmen; ekranı kolonya! ile dezenfekte etmek zorunda kaldım.
O Lcd, o 'insanın' parmaklarından daha değerli benim gözümde 🙂
Neyse ki kendisini mecburiyyetten kolonya ile temizlediğimi bildiğinden, kızıp rengini bozmadı 😛
Kart gerçekten kalite kokuyor.
Yongalar Fransa'dan, üretim Almanya'dan...
Bir de bu ülkelerdeki işçilik maliyetinin yüksekliğini ve de o zamandaki teknoloji ve teknolojik cihaz üretiminin ne kadar pahalı olduğunu düşünürsek, günümüzün 'çakalları' geçmişe gitse bu kartı $5000-6000 den aşağı satmaya kalkmazlardı.
Ama sonuçta avuçlarını yalayıp, fiyatı düşürmek zorunda kalırlardı.
Çünkü tüketiciler, eskiden bu kadar aptal değillerdi...
Cümlenizde bunu belirtseydiniz, sizi 'çocuk' zannetmezdim.
Bir de, imla kurallarını 'çocuklar' sıklıkla ihlal ederler 🙂
Yalnız biz, şu anda da yaşıyoruz.
Sen, o zamanlarda ne yapıyordun?
Misket mi oynuyordun? 🙂
Uzun lafın kısası, yine harika bir retro incelemesi.
(İşim olmasa çok şey yazardım...)
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Murat Bey merhaba. Geçenlerde PcLabs'ı ziyaret etmem gerekti, ancak ulaşamadım. Siteyi masrafsız bir sunucuya taşıdığınızı söylemiştiniz, komple fişini çektiğinizi düşünmek istemiyorum. Çok değerli bilgiler içeren, 12 sayfalık anakart, 8 sayfalık ekran kartı incelemesi nasıl olur bilmeyen birçok tozlu raflar sevdalısı genç kardeşlerimizi de yönlendirebileceğiniz bir bilgi mirasını, sohbetlerimizi, değerli yorumları, emeğinizi, geçmişinizi yok etmek isteyeceğinizi sanmıyorum. Saygılar.