#mizah #teknomizah

#mizah #teknomizah

Sevgili editör,
Zaten kırk yılda bir bişi yazıyorm, inşallah benim hiçbir yazımı silmezsin.
Sevgiler, @goddess
#CepTelefonuFotoğrafçılığı
Antalya'da yağmur sonrası yeniden canlanan doğa

Merhaba arkadaşlar 🙂 indie oyun tavsiyesi olan var mı? Sempatik biseyler olsun
Matlab hakkında fikri olan var mı ?
Elimde aşırı şiş yan sanayi bir batarya var. Ben bunu napayım nereye atayım ...korkutuyo beni ya patlarsa :S




LG'nin yeni tanıttığı akıllı saati hakkında ne düşünüyorsunuz? Moto 360 hala bence daha güzel. Androidpolice'de Hot or Not anketinde herkes beğenmiş ama ben beğenmedim. Siz ne düşünüyorsunuz? 🙂
#İşteMasaüstüm @kashmieer

Bence silmez (sildi)
Baltamı bilemekle meşgulüm. 🙂
@soul-calibur biraz dursun sonra sileriz. 🙂